Ja cyanoacrylaat gellijm is veilig hoorIs dat aquariumveilig die action lijm. Seachem prime voor het neutraliseren van chloor en zware metalen van het aquariumwater.
Ja cyanoacrylaat gellijm is veilig hoorIs dat aquariumveilig die action lijm. Seachem prime voor het neutraliseren van chloor en zware metalen van het aquariumwater.
Is dat aquariumveilig die action lijm.
Seachem prime voor het neutraliseren van chloor en zware metalen van het aquariumwater.
Ja, zeer waarschijnlijk wel. Action verkocht altijd cyanoacrylaat en dat is ordinaire secondenlijm.Is dat aquariumveilig die action lijm. Seachem prime voor het neutraliseren van chloor en zware metalen van het aquariumwater.
Die zuinige krent weer heVan @jessicapilon weet ik dat hij deze lijm gebruikt.
Jeetje, ik was me niet bewust van negatieve impact op bodem van dat Seachem spul. Dan gaat het weg. Ik heb toch niet gelijk alle voeding van mijn bodem ongedaan gemaakt??Ja de bison gel 2x2g is veilig en de 4 tubes dubbel cyanoacrylaatlijm eigen merk zijn ook veilig.
Als het maar cyanoacrylaat is zonder toevoegingen kun je het gebruiken.
Gebruik al jaren de tubes van de action zelfs voor gevoelige koralen en onderwater.
https://www.action.com/nl-nl/p/2562356/bison-secondelijm/
https://www.action.com/nl-nl/p/2548454/tesa-secondenlijm/
https://www.action.com/nl-nl/p/3211381/superlijm/
De gel is wat dikker en is makkelijker voor planten.
Heb je dat in het kraanwater zitten?
Als je prime gebruikt met indraaien en/of een voedings/ph verlagende bodem hebt put je deze snel uit en indraaien duurt ook vele malen langer.
Heb het hier ook altijd staan maar om ammoniak en nitriet tegen binden mocht ik voor nood een quarantaine bak opzetten, daar is het prima spul voor.
Dus als je geen chloor in het kraanwater hebt zitten zou ik het persoonlijk niet gebruiken.

Idd John. even de post afwachten. Plantjes moeten eventjes geduld hebben.Leuk John en de dc is nog blauw maar dat komt denk ik door het afdichtringetje voor de drukmeter neem ik aan.
Nee, vloeibare middeltjes die je aan 't water toevoegt hebben ook vooral daar effect, de waterkolom. Prime in Nederland heb je niet nodig. Vloeibare plantenvoeding wel.Jeetje, ik was me niet bewust van negatieve impact op bodem van dat Seachem spul. Dan gaat het weg. Ik heb toch niet gelijk alle voeding van mijn bodem ongedaan gemaakt??
Nee, vloeibare middeltjes die je aan 't water toevoegt hebben ook vooral daar effect, de waterkolom.
Bij eenmalige fout leed wel te overzien? Er is 1 keer een dopje in gegaan.Middelen die je aan het water toevoegd hebben wel degelijk effect op de bodem.
Zeker prime zal een voedingsbodem sneller uit putten.
Bij eenmalige fout leed wel te overzien? Er is 1 keer een dopje in gegaan.
Sterker nog, ik gebruik het niet meer. 1 keer nooit meer na jouw waarschuwing.Op zich is dat niet zo'n probleem.
Zo lang het maar niet iets is wat er met regelmaat toegevoegd wordt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.