Dank je wel!15 cm is het minimale wat je als werkruimte nodig hebt al is 20 cm net wat fijner
Bij mij wordt het een open stelling. Had bedacht om bakken te kopen van 100cm en dan in 2 te delen 40 en 60cm. Maar zijn 50 hoog. Dus kan maar 3 plekken boven elkaar doen als ik er 1 op de bodem doe. Ga het aanpassen naar 60x30x30 denk ik. Helaas is stelling 61 cm diep. Zonde van ruimte verlies.In de winkel staan stellingen met tussen de lagen schuifluikjes, voor toegankelijkheid.
Dat klinkt heel goed. Ik heb er wel oor naar maar Van Wolfsen zit op 1,5 uur rijden vanaf hier 😬Die u-profielen werken niet, babyvisjes zwemmen daar doorheen, enige manier die goed werkt is een glasplaat erin kitten (been ther done that)
Van Wolferen aquariumbouw maakt bakken naar wens voor een schappelijke prijs, brengt ze nog aan huis ook, wij hadden bakken van 1 meter breed 50 diep en 30 hoog, heb je en mooi groot bodemoppervlak (wij kweekten bodemvissen) en benut je de ruimte
Mocht je interesse hebben, ik heb hier een stelling staan van 6 bakken en 1 bioloog van 100 breed 40 diep en 30 hoog (komen ook bij van wolferen vandaan) die ik verkoop, pm maar als je interesse hebtDat klinkt heel goed. Ik heb er wel oor naar maar Van Wolfsen zit op 1,5 uur rijden vanaf hier 😬
Ik zou trouwens de u-proefielen met het glas verbinden met kit dus kunnen de kleintjes er niet door. 1 meter breed, 50 diep en 40 hoog zou perfect zijn. Misschien moet ik geduld hebben en even doorzoeken. Geduld is wel een makke bij mij.
Hoef je geen vis te verkopen, een hobby mag iets kosten.Haha je filosofeert er lekker op los. Leuk!
Mijn plan was om bakken van 100cm breed te nemen en deze in 2 te delen 60 breed en 40 breeed. In het midden gescheiden door een glasplaatje in een u-profiel geschoven. Ik tref het nooit als ik iets custom made laat maken. Dus dat doe ik maar niet. Heb niet zo veel geld en kan het maar 1 keer uitgeven. Dus ik denk dat ik voor 2 planken 4 x 60x30 ga nemen (bij HORNBACH voor 30 euro per stuk. Ik gebruik dubbele sponsfilters met zuurstofpomp die ik ophang met een tierip om het geluid te dimmen. En heb 2 goedkope led armaturen gekocht. In de andere ruimten komen dan 2 bestaande bakken van 50 diep en 45 hoog.
Het wordt een hoop visjes verkopen om de kosten eruit te halen, maar het gaat me eigenlijk puur om mijn hobby met veel plezier uit te oefenen.
een halfvolle stelling is ook zo wat. Nu heb ik 8 bakken verspreid in m’n woonkamer. Echt tijd voor een volle stelling ☺️Hoef je geen vis te verkopen, een hobby mag iets kosten.
Waarom ook meteen een volle stelling, gaat dat automatisch het plezier leveren?
Gaat maar liever niet de commerciele kant heen.
Als je ze een kwartslag (breedte in de diepte zetten) draait heb je geen ruimte verliesGa het aanpassen naar 60x30x30 denk ik. Helaas is stelling 61 cm diep. Zonde van ruimte verlies.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.