Ik denk dat je het antwoord al kan vinden in je eerdere topic:
https://aquaforum.nl/threads/waterslakken.180053/
Er zitten alleen guppen in en 2 slakken en plantjes enzo...Wat zit er in je aquarium naast de guppen?
En we zien zo'n 5 eitjes liggen komen er dan 5 slakken uit of 1 slak?Weet er iemand hoe de eitjes zich ontwikkelen tot een slak?
Ik kom tot 11Ik tel 10 eitjes, dus 10 slakken.
Ik weet niet waarin je ze apart wil zetten maar natuurlijk hebben ze wel een bron van voedsel nodig. In de gewone bak eten ze wel mee van wat je voert en vervuiling van de vissen.
Wat slakken kunnen geen kwaad en ze zijn best nuttig.
zou ik persoonlijk niet doen. Ze overleven het waarschijnlijk wel in het aquarium waar ze nu in zitten, daar zijn de waterwaardes waarschijnlijk ook veel stabieler dan in een los bakje buiten het aquariumIk bedoelde eigenlijk of we de eitjes apart moeten zetten tot ze groot zijn.
De eitjes hoeven geen eten te hebben. pas als er slakjes uiktomen gaan die slakjes eten.
Maar op het slakkenei hoeft Blibje niet te gaan zitten broeden volgens mijDat klopt. Een slakke-ei kun je vergelijken met een kippenei: Zolang het in de schaal zit, heeft het een voorraadje eten aan boord.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.