Wat is er nieuw

Steun attentie John

Marcel

Administrator
AquaForum Donateur
Lid geworden
17 november 2008
Website
hacom.nl
Dag forumleden,
Naar aanleiding van de heftig en verdrietige situatie van John, onze hoofdmoderator, kreeg ik inmiddels de vraag hoe men iets kan doen om John en zijn kinderen een blijk van medeleven te doen toekomen.
Samen met Ed en Niels hebben we besloten om geld in te zamelen, de opbrengst zal dan aan John worden overhandigd. In het andere topic heb ik ook zijn verblijfadres vermeld waar John momenteel verblijft voor zijn revalidatie.
Hieronder staan de betaallink/betaalverzoek maar ook de QR code warmee jullie een gift kunnen doen. Standaard staat dit bedrag op 5 euro, maar dit bedrag is door jullie zelf volledig aan te passen. Dit betaalverzoek is 32 dagen geldig.

Betaalverzoek gift John

INGBetaalverzoek-QR-Steunattentie_John-28042026.jpg

Marcel, een Pb verstuurd, maar als je die ontvangen hebt gooi maar weg scannen gelukt.

Ik zat er tijdens het werk nog over na te denken om je precies hier voor een PB te sturen @Marcel
Goed idee.

En dan geven we hem dus geld? Als iedereen daarvoor is, dan sluit ik me daarbij aan, maar is hij niet blijer met iets persoonlijkers? We weten dat hij aquariaan van levende dingen houdt, dus mooie bloeiende plant ofzo?
Mijn man suggereerde een bloemenabbonnement: afspraak met plaatselijke bloemist dat die elke week een bloemetje van xxeuro langsbrengt. Of iemand van het forum die in de buurt woont en dat min of meer elke week langsbrengt??

Laatst bewerkt:
En dan geven we hem dus geld? Als iedereen daarvoor is, dan sluit ik me daarbij aan, maar is hij niet blijer met iets persoonlijkers? We weten dat hij aquariaan van levende dingen houdt, dus mooie bloeiende plant ofzo?
Mijn man suggereerde een bloemenabbonnement: afspraak met plaatselijke bloemist dat die elke week een bloemetje van xxeuro langsbrengt. Of iemand van het forum die in de buurt woont en dat min of meer elke week langsbrengt??
We weten natuurlijk niet hoe de situatie komende tijd zal zijn voor John en de kids en verwacht dat dit alles ook wel kosten met zich meebrengt.
Helemaal zo lang John nog elders verblijft.
Op deze manier kunnen John en de kids er zelf over beslissen.

We weten natuurlijk niet hoe de situatie komende tijd zal zijn voor John en de kids en verwacht dat dit alles ook wel kosten met zich meebrengt.

Sluit ik me bij aan, een bloemetje is even leuk maar geld gaat hard in zo'n situatie.

Zelf beslissen: klopt. Maar juist omdat iemand in zo'n situatie niet de neiging heeft om voor mooi/ vrolijk te kiezen, denk ik dat dat juist een toegevoegde waarde heeft. Ook omdat ik John niet naar de winkel zie gaan voor een bloemetje. En het zien van mooie bloemen, die weergeven dat er aan je gedacht wordt, gedurende alle tijd dat ze er staan en dat er ondanks alle ellende toch ook nog een beetje moois op de wereld is, doet mij pleiten voor een bloemetje/ plant.
Maar mijn geld is al over gemaakt, uiteindelijk kiest degene die het geld uitgeeft.

• Leuk
Waarderingen: frog
Het gaat niet om iets geven zoals een bloemetje. Dat kan je zelf op laten sturen , dit is meer steun voor John en de kids die nu behoorlijk op kosten gejaagd worden met alles en nogwat!

Zelf beslissen: klopt. Maar juist omdat iemand in zo'n situatie niet de neiging heeft om voor mooi/ vrolijk te kiezen, denk ik dat dat juist een toegevoegde waarde heeft. Ook omdat ik John niet naar de winkel zie gaan voor een bloemetje. En het zien van mooie bloemen, die weergeven dat er aan je gedacht wordt, gedurende alle tijd dat ze er staan en dat er ondanks alle ellende toch ook nog een beetje moois op de wereld is, doet mij pleiten voor een bloemetje/ plant.
Maar mijn geld is al over gemaakt, uiteindelijk kiest degene die het geld uitgeeft.
Een bloemetje sturen kan altijd ook buiten het forum om en dat zal ook wel gebeuren. Daar is iedereen natuurlijk vrij in.
Hopelijk word er een mooi bedrag opgehaald voor John en de kids op deze manier.

John was een vriend van mij die ik nooit ontmoet hebt, hij heeft onenigheden ofwel de verkeerde discussies immer op zijn manier hier op het forum opgelost.heeft daar altijd een positieve draai aan gegeven.
Daarbij was zijn bijdrage aan het forum gewoon top.Volgens mij was het goede morgen topic het meest gevolgde onderwerp.

Verder hoop ik dat John en zijn kinderen het verlies te boven komen dat is zo maar niet simpel , zeker niet vanwege de situatie waarin John zich verkeerd.
Hoop ooit dat John weer een beetje opknapt en misschien met hulp hier weer wat gaat reageren.
Het verzoek van Marcel is helemaal niet verkeerd, je kan op afstand niet in de uitgaven van een gezin kijken, begrijp daarom heel goed de reactie van Marcel, en beste volgers van dit forum doe een klein beetje mee met wat Marcel heeft aangegeven
gr, bert

Ik heb overgemaakt, ik ga ervan uit dat John en de kinderen het beste weten waar ze het meest behoefte aan hebben.

Dank allen voor jullie input, met de opbrengst straks kunnen we vele kanten op. Dus ideeen blijven welkom.

Hier ook overgemaakt.

Mijn gift ook gedaan 👌🏼
En meteen een upje voor dit topic

Hier ook, gisterochtend al.

Ik heb ook een bijdrage overgemaakt, bedankt dat jullie dit mogelijk maken. Een heel mooi initiatief om John en de kinderen te steunen❤️

Ik heb zojuist ook een betaling gedaan. Het is voor een goed doel waar ik volledig achter sta.

Ik heb zojuist ook een betaling gedaan. Het is voor een goed doel waar ik volledig achter sta.
Precies!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan