Wat is er nieuw

TC421 wifi led controller

arco

Active member
Lid geworden
30 juni 2026
Leeftijd
38
Ik probeer weer eens mijn TC-421 led controller te installeren. (een jaar geleden had ik hem na een dag gefrustreerd proberen in de hoek gesmeten... 😡

Toch maar weer eens opgeduikeld. Eindelijk is inloggen op Android via Wifi gelukt.
Maar een aangemaakt belichtingsschema oversturen resulteert steevast in "download failed: 1"
(tevens moet je dan de TC421 resetten, want die stopt met accesspoint zijn)
App is de de APK "TC421 Timer Controller V28"

Als ik op 'play' druk werkt dat wel (alle data in het schema wordt doorlopen)
Heeft iemand die controller al eens aan de praat gekregen? (of moet die naar het grote archief op de gemeentewerf?
Als het niet lukt ga ik weer terug naar mijn oude TC-420 zonder WiFi (alleen de software daarbij is nogal brak)

Ik heb het lang geleden ook geprobeerd om de tc421 mer wifi te installeren en uiteindelijk opgegeven. Nu gebruik ik de tc421 nog steeds, maar niet met wifi aangestuurd. Een nieuw lichtschema laad ik vanaf de laptop met een kabel naar de controller. Eigenlijk gebeurt dit maar 2x per jaar: met het verzetten van de klok moet de tijd gesynchroniseerd worden. Heb je eenmaal een goed lichtschema, dan pas je het niet vaak meer aan.

Ik ga wel terug naar mijn TC420: die werkt en kan meer (is instelbaar per minuut ipv half uur)
Wel jammer dat ze mooie goedwerkende led drivers maken met bar en boos slechte software erbij...

PLed werkte trouwens niet met de TC421, de lijst met tijden liep van 00:00 tot 12:30, scrollen werkt niet... 😡 (PLed v2.2)
Alles na 12:30 kan ik dus niet instellen...

Ik ga wel terug naar mijn TC420: die werkt en kan meer (is instelbaar per minuut ipv half uur)
Wel jammer dat ze mooie goedwerkende led drivers maken met bar en boos slechte software erbij...

PLed werkte trouwens niet met de TC421, de lijst met tijden liep van 00:00 tot 12:30, scrollen werkt niet... 😡 (PLed v2.2)
Alles na 12:30 kan ik dus niet instellen...
Das vreemd. Ik heb geen enkel probleem met PLed v2.2
Ik heb de software laatst nog gedownload op de site van azaqua omdat ik nog de oude versie v2.1 had

Ik heb er ook geen problemen mee, heb er 3 draaien. Veranderen in de laptop, inladen, tijd synchroniseren en klaar.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan