Wat is er nieuw

Tips andere indeling ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Loef
  • Startdatum Startdatum

Loef

Well-known member
Lid geworden
26 november 2022
Leeftijd
64
Hoi
Heeft er iemand misschien nog tips hoe ik de indeling mooier en natuurlijk kan maken,het lukt me gewoon niet. 2De foto wat uitgedund alleen

Alvast bedankt !
Gr. Loef

Bijlagen

• IMG_5371.jpeg
    IMG_5371.jpeg
    983.4 KB · Weergaven: 30
  • IMG_5376.jpeg
    IMG_5376.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 31
Laatste foto (2026/05/14) is toch prima (m.u.v. de bubbels).

Je zou de bosjes stengelplanten “dichter” kunnen maken door af en toe de toppen terug te plaatsen.

Laatste foto (2026/05/14) is toch prima (m.u.v. de bubbels).

Je zou de bosjes stengelplanten “dichter” kunnen maken door af en toe de toppen terug te plaatsen.
Bedankt,ja laatste foto iets beter dacht ik ook
Ja nu even veel bubbels door Wagemaker die er even in hangt om snelmalles weer schoon te maken na inkorten planten
Zal proberen als het weer wat gegroeid is inderdaad iets dichter bij elkaar te plaatsen

Bedankt,ja laatste foto iets beter dacht ik ook
Ja nu even veel bubbels door Wagemaker die er even in hangt om snelmalles weer schoon te maken na inkorten planten
Zal proberen als het weer wat gegroeid is inderdaad iets dichter bij elkaar te plaatsen

Mooi hoor, ook de diversiteit in je bak en de mooie kleuren.
Plant de planten niet te dicht op elkaar. Dat kan makkelijk minder mooie planten geven doordat de flow tussen de planten vermindert en/of er niet meer voldoende licht komt bij de onderkant van de stengels. Ik vind het er zo eigenlijk wel mooi uitzien.

• Leuk
Waarderingen: Loef
Mooi hoor, ook de diversiteit in je bak en de mooie kleuren.
Plant de planten niet te dicht op elkaar. Dat kan makkelijk minder mooie planten geven doordat de flow tussen de planten vermindert en/of er niet meer voldoende licht komt bij de onderkant van de stengels. Ik vind het er zo eigenlijk wel mooi uitzien.
Nou bedankt hoor !

Ik ben geen expert verder, maar ik vind het er echt heel mooi uit zien zo!

Hoe lang heb je dit aquarium? Lijkt mij dat de planten nog een stuk moeten groeien, dan gaat het er ook al anders uitzien.

• Leuk
Ik ben geen expert verder, maar ik vind het er echt heel mooi uit zien zo!
Dank je !

Ik kijk altijd naar hoe het in de natuur groeit. Bijvoorbeeld een berm zoals het er nu uitziet met opschietend gras en kleine bloemetjes ertussen geeft al een mooi beeld. Dan zie je ook dat dingen wat meer door elkaar staan en vaak zonder ruimtes ertussen. Dus wat je zou kunnen doen is je plantengroepjes opdelen en wat meer door elkaar planten. Natuurlijk wel de hoge planten achterin en de lage planten voorin zetten, maar zelfs daar kan je mee spelen door een enkele hoge plant tussen de lage planten voorin aan de zijkanten te zetten.

• Leuk
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan