60x45x60 cm.Wat zijn de afmetingen van deze bak ook al weer?
Heel mooi diepte-effect volgens mij.
Dit is zo prachtig! Complimenten!!!
En dat is dan op de foto.. in het echt lijkt het wel 10 meter….😉Lijkt echt veel dieper hoor. Goed gedaan!
Hij is ook net terug gekeert Nicole, was verdwaald in de jungle 😉.Lijkt echt veel dieper hoor. Goed gedaan!
Waarom? En waarom staat hij nu niet bij mij in de kamer🙄😜😜Laatste update. Bak is verkocht.
Op naar nieuw (oud) project. Binnenkort meer nieuws
Omdat jij hem niet gekocht hebt? Je vondt het te goedkoop 🙁😉Waarom? En waarom staat hij nu niet bij mij in de kamer🙄😜😜
Ben benieuwd 😉.Laatste update. Bak is verkocht.
Op naar nieuw (oud) project. Binnenkort meer nieuws
Heb je nog hout te koop ??? 😳Ben benieuwd 😉.
Moet je eerst verklappen wat het nieuwe (oude) projectje gaat wordenHeb je nog hout te koop ??? 😳
Sluierstaarten in een 60cm? Of toch een walvis in een nano?Moet je eerst verklappen wat het nieuwe (oude) projectje gaat worden![]()
Ehhhh, ik zou voor de walvis gaan in een nano met met goed stapelen moet je er best een leuk groepje in kwijt kunnen😉Sluierstaarten in een 60cm? Of toch een walvis in een nano?
Lol. Je ‘kent’ me en weet dat ik voor het welzijn ga. Dus zal wel wat kleiners worden. De dieren dan heEhhhh, ik zou voor de walvis gaan in een nano met met goed stapelen moet je er best een leuk groepje in kwijt kunnen😉
Jouw "oude" hout is in gebruik. Heb nog wel ander hout 😅.Heb je nog hout te koop ??? 😳
Zeker uit het bos ‘gestolen’. Boomstam past niet in dat nieuwe project.Jouw "oude" hout is in gebruik. Heb nog wel ander hout 😅.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.