G
Gerjon
Guest
Na een tijdje ivm studeren niet meer aan aquaria gedaan begon het na een gesprek met mijn vriendin toch weer te kriebelen. Met als resultaat een kleine bak (in wording) hier op mijn kamer.
Via MP een aqua 60 op de kop getikt en wat hout uit mijn oude aquarium genomen (altijd handig om wat bewaard te hebben!) samen met wat spullen.
Het is pas net opgestart en staat nu een weekje te draaien maar geniet nu al volop van mijn eigen stukje natuur in mijn kamer 🙂
Bedoeling is om er een CR/CB bakje van te maken over een aantal weekjes. De PH verlagende bodem doet al goed zijn werk en de planten beginnen te settlen en te wennen onder profito/easycarbo.
Opmerkingen/tips/aanvullingen/meningen zijn natuurlijk van harte welkom 🙂
Totaaltje
Linkerzijkant
Rechterzijkant
Doorblik vanaf rechts
Via MP een aqua 60 op de kop getikt en wat hout uit mijn oude aquarium genomen (altijd handig om wat bewaard te hebben!) samen met wat spullen.
Het is pas net opgestart en staat nu een weekje te draaien maar geniet nu al volop van mijn eigen stukje natuur in mijn kamer 🙂
Bedoeling is om er een CR/CB bakje van te maken over een aantal weekjes. De PH verlagende bodem doet al goed zijn werk en de planten beginnen te settlen en te wennen onder profito/easycarbo.
Opmerkingen/tips/aanvullingen/meningen zijn natuurlijk van harte welkom 🙂
Totaaltje

Linkerzijkant

Rechterzijkant

Doorblik vanaf rechts