Wat is er nieuw

United Heartbeats aquafoto's van Shivaye

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shivaye
  • Startdatum Startdatum
S

Shivaye

Guest
Hoi allemaal!

Bedankt voor het bekijken van mijn topic.

Foto's maken heb ik altijd al leuk gevonden en nu ik mijn aquarium langs mijn bed heb staan, en de camera voor de hand... Komen er steeds meer foto's van mijn visjes bij.

Alles begon met wat gupjes.. Maar inmiddels heb ik al meer mooie kleurrijke vissen (en gehad).

Zie hier mijn kleine zwemmende trotsjes.

Mikrogeophagus Ramirezi man
r-lMFMhvbNMNwZCLcvYaQ2oM_2P-40sB.jpeg

Mikrogeophagus Ramirezi man en Apistogramma Trifasciata vrouw

Apistogramma Agassizii man

Apistogramma Agassizii man

Apistogramma Trifasciata man

Apistogramma Trifasciata man

Apistogramma Trifasciata vrouw

Blue Fairy Garnaal

Blue Fairy Garnaal

Poecilia Reticulata man

Blauwe Spat gourami

Ahyosemion Gardneri Killi man

Ahyosemion Gardneri Killi vrouw

Dat waren ze! Bedankt voor het kijken, tips en commentaar zijn zeer welkom!

Mocht je de foto's mooi vinden, like dan mijn pagina op facebook om de nieuwste foto's als eerste te zien. https://www.facebook.com/Unitedheartbeats

Groetjes,
Jennifer

Schitterende foto's van prachtige dieren!
Je kan trouwens maximaal 12 foto's per keer uploaden dus voor de rest kan je beter een nieuw bericht maken.

Mooi foto's maar wil niet vervelend klinken mag hopen dat je dit niet allemaal in dat kleine aquariumpje heb zitten?

Dankjewel! 😀
Ah oke, ik vroeg me al af waarom dat de laatste 3 links het niet deden.. Hihi.

@mss:
In mijn onderschrift staan mijn 2 bakken, maar ben inmiddels aan het kijken voor een grotere bak voor de bak die bovenaan in het onderschrift staat. Ik heb er nu een op het oog maar moet nog even kijken of dat wel gaat passen op mijn kamer..

Het is voor nu in ieder geval wel een lekker rustige bak waar ze niet in vechten gelukkig..

Blij te horen dat je op zoek bent naar een grotere bak, Want het mag nu nog rustig zijn maar zodra er 1 jongen heeft kan ik je garanderen dat die rust weg is. Je hebt 3 verschillende dwerg cichliden dat is simpel weg gewoon te veel. Hopelijk zoek je zeker een 120 cm aquarium dan zou ik het nog wel durven al heb je natuurlijk nog andere die op de bodem leven

Ja klopt 🙂 Voordat ik die andere cichliden erbij had, had ik enkel de antennebaarsjes met 3 gourami's in het middenstuk. Deze hadden 2x een poging gedaan tot voortplanting, maar helaas lukte het ze niet om de eitjes uit te laten komen. Na deze pogingen overleed het vrouwtje. Ze beschermde het nest wel goed maar werden niet echt agressief gelukkig. Het nieuwe vrouwtje ziet hij helaas niet zo zitten..

Naar die maat ben ik wel aan het kijken ja.. Maar door het schuine dak op mijn kamer kan ik wel een stuk breder aquarium, maar in de hoogte niet zo veel. En met die eisen is het wel een beetje lastiger zoeken.. Haha.

Re: United Heartbeats aquafoto's van Shivaye

Mooie foto's 🙂

Re: United Heartbeats aquafoto's van Shivaye

Dankjewel Zora! 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan