Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben ik wel nieuwsgierig waarom het van Tetra moet zijn? is een prima merk hoor! maar er zijn nog zat andere prima merken.
Platy's kunnen inderdaad prima leven op het voer wat Antje al aanhaalt (het eigenlijke Guppy voer).
Je kan het ook goed afwisselen met spirulina lokvoer (dat is echt goed groenvoer, waar levendbarende zoals Guppy's en Platy's bij gebaad zijn).
Tetra heeft dat niet in zijn assortiment zo te zien, JBL bijvoorbeeld wel: https://www.aquaplantsonline.nl/voeding/vlokken/jbl-spirulina-100-ml-vlokvoer-voor-algeneters.html
Ook is 1-2x per week een beetje diepvriesvoer (Artemia is een goede keus) een leuke bijkomstigheid voor de visjes.
Veel viswinkels hebben een vriezer waar je dit uit kan pakken.
een beetje afwisseling in voer is wel gewenst, dus persoonlijk zou ik niet alleen maar het guppy voer van Tetra gaan voeren (maar het wel als hoofdvoer aanhouden).
Bij mijn plaatselijke dierenwinkel verkopen ze alleen het merk Tetra! Vandaar de voorkeur. Of zijn er nog andere (minstens even goede) merken die niet duurder uitkomen door bijkomende verzendkosten?
In ieder geval iedereen alvast bedankt voor de info!