L
L.nr.Bergh
Guest
Ik heb hier echt een flinke slakkenplaag, echt honderden. Iemand een idee om ervan af te komen.
L.nr.Bergh zei:1 tabletje per vis per dag is zeker weten niet te veel in al mijn andere aquaria's heb ik dezelfde voedings wijze en daar heb ik in geen van alle slakken zitten.
Rolando88 zei:Kijk al laat je iets rotten ontstaan er ook ineens maden bijvoorbeeld...
Dus onmogelijk lijkt me niet..
Die adviseer je voor een 60 cm. bakje?eric79 zei:Slaketende vis! Botia lohachala, wel een groepsvis!
Jones zei:Die adviseer je voor een 60 cm. bakje?eric79 zei:Slaketende vis! Botia lohachala, wel een groepsvis!
1 meter want het worden flinke jongens. Daarnaast zijn ze veel meer solitair dan andere Botia soorten.eric79 zei:Jones zei:Die adviseer je voor een 60 cm. bakje?eric79 zei:Slaketende vis! Botia lohachala, wel een groepsvis!
Oeps, het zijn de kleine dingen,.... Nee, niet voor een 60 cm bakkie,..maar wel tegen slakken....minimaal 80 nodig dacht ik zo...
Rolando88 zei:Nou daar ben ik het niet mee eens
Het schijnt ook zo te zijn bij overvoeren dat er opeens slakken ontstaan??? terwijl er maanden niks is toegevoegd aan aqua
???????
L.nr.Bergh zei:Idd Ik zuig ze er ook telkens uit met de water wissels en schep er elke dag ook 1 a 2 netjes uit. Er zitten ook telkens Veel nestjes met slakken eitjes in de hoeken van het aquarium die haal ik er ook zo veel mogelijk uit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.