Wat is er nieuw

wat hebben mijn guppen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter guppie1998
  • Startdatum Startdatum
G

guppie1998

Guest
Hoi hoi.
Een tijdje geleden zijn 3 guppen uit het niets overleden van de een op andere dag waren ze heel dun en gingen ze dood
Ik heb hierna meteen esha 2000 toegevoegd aan het water en het probleem leek opgelost.
Echter heb ik vandaag weer een gup gevonden die tot gister nog bol was en nu ineens heel dun. Ik heb weer esha 2000 toegevoegd maar wat kan ik eraan doen?? Verder en waar komt jet door of wat is het kan iemand mij helpen??
Ook hangt er bij een nog zeer jonge gup (1maand) al een hele tijd wat uit zijn kont wat in het begin leek op witte poep maar nu word het donkerder... de vis die ik vandaag zo dun aantrof heeft dit ook.. kan iemand hier een antwoord op geven

Mvg

Ik heb foto's maar ik weet niet hoe ik deze toe moet voegen

Het lijkt op inwendige bacteriele infectie of inwendige wormen.
Maar ik kan dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen, want je info is wat schraal.
Misschien een foto, bakmaat, hoe doe je je onderhoud en hoe vaak, evt medebewoners, waterwaardes.
Ik denk dat esha 2000 niet goed is geweest, en dat je of iets tegen bacteriele infectie moet hebben, of tegen wormen,

rechtsboven staat foto's , daar zie je hoe je het fotoprogramma kan downloaden, kan je uit je bestand de foto kiezen en uploaden en plaatsen

Oke bedankt

Hoe groot is je bak, heoveelen welke vissen heb je er in? Hoe vaak verschoon je het water? En de filter? Wat voor voer geef je ze?Wat zijn de waterwaarden?

Stop met toevoegen van Esha2000 als je niet weet wat het is en het niks uithaalt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan