Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

17175062093241049455493.jpgeitjes spek geroosterde brood sneetjes en alle sausen.
Ik heb de verkoudheid bekomen maar moet eten.

Nou gister zou het curry madras worden maar ik had geen zin om te koken dus toen werd het een patatje. Vandaag alsnog de curry gegeten :chef:

Nou ik moet vandaag nog weg en we houden het makkelijk met friet en salade denk ik. We zien wel waar we tegenaan lopen.

Wij konden aanschuiven bij onze zwager en daar kregen we lekkere pastasalade met biefstuk

Voor vandaag wordt dat pannenkoeken. Ik maak meestal beslag aan voor vijf stuks. In het beslag doe ik ook een eetlepel taartmix waardoor de pannenkoeken wat stevige worden.

1717678845240983162204.jpg groenten/kruiden met zilveruitjes en zwarte olijven voor de supermarktlasagna uit de koekenpan.17176790328611854423264.jpg

Hier mexicaanse burrito verspakket. Geweldige uitvinding die pakketten als je beide de hele week werkt en savonds geen energie meer hebt om allerlei culinaire hoogstandjes klaar te maken

Vandaag op het menu: Gebakken aardappeltjes met doperwtjes en veganistische filetstukjes.:chef:
Dat laatste klinkt niet smakelijk, maar is prima weg te werken:DD

Vegetarische roerbak met veel groenten, cashewnootjes, zilvervliesrijst en wat satékroepoek:chef:

Nou mijn "kleine" broertje is vandaag 25 geworden, dus heerlijk uit eten met z'n allen. Spaanse tapas wordt het!

Edwin ik zie je statube en je moet de mayonaise extra romig eens proberen want die vindt ik nog lekkerder😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan