Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Wat een combi!🤣
Tja, ik ben een zoetekauw, ik kan niet het schap met snoep voorbij lopen. Is hetzelfde gangpad waar de koekjes staan. I.p.v. snoep wordt het ook weleens een pak stroopwafels of boterkoek o.i.d. Energydrink vind ik ook lekker, maar meestal neem ik dat ‘s avonds niet meer omdat ik soms dan nóg moeilijker in slaap val als ik naar bed ga. Helaas was er bij de kantklaar-maaltijden niks afgeprijsd (ik maak er haast een sport van om producten te kopen die aan de datum zijn en daardoor afgeprijsd) maar was de roomyoghurt wel in de aanbieding. Om om 20:00 uur nog te koken had ik geen zin in, vandaar mijn keus voor snel en makkelijk.

Patat met mayo, of friet zoals ze beneden de rivieren zeggen. Met een snack kroket of frikandel.

Vandaag maar weer eens gekookt: groentenmix (broccoli, bloemkool en worteltjes), aardappelgratin en slavinken. Vanillevla als toetje. Op de groenten na allemaal aan de datum dus afgeprijsd. Scheelt weer enkele euro’s waar ik dan weer een reep chocola en stroopwafels van heb gekocht.😂

Laatst bewerkt:
Snijboontjes, aardappeltjes en een schnitzel.

Bloemkool, gebakken aardappeltjes en twee slavinken. Er staat nog een pot kwark te wachten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan