Ja dat was attent van ze 😉.Mooie service en je kreeg er nog een poes en een paar sokken bij zag ik![]()
Ja dat was attent van ze 😉.Mooie service en je kreeg er nog een poes en een paar sokken bij zag ik![]()
Klopt, is ook een belangrijk onderdeel van mijn filtratie. Steen en zand.Op 830 liter heb je dan wel veel steen Ed. Vaak is het 1 kilo op 10 liter dacht ik.
O ja jouw werkwijze is net wat anders. Nou ja je hebt zo wel mooi de ruimte voor koralen natuurlijk.Klopt, is ook een belangrijk onderdeel van mijn filtratie. Steen en zand.
Uiteraard! 😊Mooie koraaltjes Ed en ik neem aan dat je van alle koraaltjes de namen wel uit je hoofd kent![]()
![]()
Zal je binnenkort wel even komen overhoren dat en neem aan dat je me niet teleur gaat stellen. Ik moet bekennen dat ik van mijn koralen voorheen op 1 of 2 na de naam niet kon onthouden hoor.Uiteraard! 😊
Particulieren houden het betaalbaar 😉.Heel mooi allemaal. Een fortuin waard ondertussen!
Is net een bos bloemen als je het zo bekijkt 🙂Te mooi om niet te delen. Foto gemaakt door mijn zoon van onze anemonenbak:
Nou vooruit 😉:Even schoon snijden is het net een beetje mooier.
Volgende mnd komt er een witte Malu anemoon bij en waarschijnlijk nog een mitrax crab.Pas maar op dat de vissen niet uitglijden dan
Maar mooie plaatjes Ed! Verwacht je in de komende maanden nog iets aan deze bak te veranderen/toevoegen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.