Ik heb het ook ondervonden en met een telefoon een foto maken is erg lastig en ik kreeg ook nooit de echte kleuren .Ligt aan de camera instelling, in het echt is het niet zo blauw.
Ik heb het ook ondervonden en met een telefoon een foto maken is erg lastig en ik kreeg ook nooit de echte kleuren .Ligt aan de camera instelling, in het echt is het niet zo blauw.
Die verdient dus een draai om zn orenGroen oortje besloot een nieuw plekje te zoeken

Reflexie, lampen waren net aan, hoek van foto nemen (lui vanaf de bank 😉), zou wel beter kunnen 😊. Maar voor een eerste indruk prima 👌.Betere foto’s? Ik vindt dit al best hoor… met weinig tevreden hier. 🙂

Zitten hier terugslag ventieltjes tussen 😉.Misschien dat het zo lijkt hoor, maar ik heb mn doseerslangetjes eens (te) dicht op het wateroppervlak gehad en toen hebben ze een paar liter aquariumwater uit de bak naar de vloer getrokken… Denk dat het door de combinatie met de ATO kwam![]()
Die had ik ookZitten hier terugslag ventieltjes tussen 😉.
en ik had ook 5L zeewater op de grond tegen het meubel aan 5min voor ik 3 weken op vakantie ging 
Gebruik ze ook als koppelstuk voor mijn doseerslangen naar mijn anemonenbak. Naast dat stukje extra veiligheid ook gemak 👌.Op mijn BlueMarine (2/4mm slangen) doseerpomp zitten standaard 2/4mm-terugslagventielen bij de pomp toch heb ik per kanaal extra 4/6mm-ventielen op de uitstroom geplaatst m.b.v. een 2cm stukje 4/6mm-siliconen slang die ik als koppelstuk gebruik
Bekijk bijlage 395504
Ja, die gaat er nog komen, maar kosten een beetje spreiden he 😉.Mooi Ed!
Nog plannen voor de zwarte achterwand of zijn die van tafel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.