Corydorasfan
Well-known member
Van 80 cm naar een meter. Toch net wat meer mogelijkheden voor mijn hillstream aquarium.
Het gaat hier om een Juwel rekord 160 (101 x 41 x 46 cm). Ik heb deze op marktplaats gekocht. Geen krassen te zien en de kap is zo goed als nieuw. Denk niet dat het aquarium ouder is dan een jaar.
Verlichting bestaat uit 2 x 30 watt t8 buizen.
Filter is een JBL e900
stromingspompen zijn een Resun SP-2500L (1400 l/ph) samen met een aquel powerhead circulator 500 (500 l/ph)
Het bestand wat ik nu al heb :
6 x Rhinogobius cf. cliffordpopei
3 x Atyopsis moluccensis
3 x Beaufortia kweichowensis
Aangezien ik nergens Beaufortia's kan krijgen ga ik het bestand waarschijnlijk aanvullen met Stiphodons of de Garra flavatra.
Afhankelijk van de stroming ga ik er misschien ook Danio choprae's bij doen.
Mijn broer heeft een meubel voor het aquarium gemaakt, het skelet is nu af. Alleen nog wat mooier maken 😀. We hadden nog een potje schoolbordverf staan dus we hebben de achterkant van het aquarium nu zwart geverfd in plaats van een achterwand.
Hier alvast wat foto's 🙂.
DSCN9963 by rakkerb, on Flickr
DSCN9960 by rakkerb, on Flickr
aquarium na de eerste verfbeurt, inmiddels is het al een 2e x gebeurd.
DSCN9967 by rakkerb, on Flickr
Het gaat hier om een Juwel rekord 160 (101 x 41 x 46 cm). Ik heb deze op marktplaats gekocht. Geen krassen te zien en de kap is zo goed als nieuw. Denk niet dat het aquarium ouder is dan een jaar.
Verlichting bestaat uit 2 x 30 watt t8 buizen.
Filter is een JBL e900
stromingspompen zijn een Resun SP-2500L (1400 l/ph) samen met een aquel powerhead circulator 500 (500 l/ph)
Het bestand wat ik nu al heb :
6 x Rhinogobius cf. cliffordpopei
3 x Atyopsis moluccensis
3 x Beaufortia kweichowensis
Aangezien ik nergens Beaufortia's kan krijgen ga ik het bestand waarschijnlijk aanvullen met Stiphodons of de Garra flavatra.
Afhankelijk van de stroming ga ik er misschien ook Danio choprae's bij doen.
Mijn broer heeft een meubel voor het aquarium gemaakt, het skelet is nu af. Alleen nog wat mooier maken 😀. We hadden nog een potje schoolbordverf staan dus we hebben de achterkant van het aquarium nu zwart geverfd in plaats van een achterwand.
Hier alvast wat foto's 🙂.
aquarium na de eerste verfbeurt, inmiddels is het al een 2e x gebeurd.