M
Marrie98
Guest
Waarschijnlijk heeft een groot deel van jullie al gelezen dat ik mijn bak compleet over hoop wil halen.
Ik dacht laat ik er maar ene fotoboekje over maken.
Dit gaat zeker tot de zomervakantie duren, aangezien er nog heel wat moet gebeuren 😀
Laten we eerst dat algen probleem oplossen. Heb al 2 jaar last van die algen en ben ze nu spuugzat. Heb easycarbo toegevoegd en doe er elke dag wat bij. Hopen dat het werkt.
Ondertussen ben ik een beetje rond aan het googelen voor leuke inrichtingen, plantjes etc en misschien kiemhout.
Als mensen suggesties hebben roep maar 😀
Dit is mijn bakkie tot nu toe
De linkerhoek ben ik best tevreden over, maar rechts is een drama...
Ja hij lijkt erg vies I know
. Maar heb hem net een deel ververst maar door de carbokuur ga ik hem niet goed schoonmaken. En een groot deel van het vuil is penseelalg die losgelaten heeft. (Denk dat dat een goed teken is)
Ik ga zo nog wel het filter schoonmaken en ene tweede er bij in doen. Hij heeft het nu zwaar te verduren met die afstervende algen.
Er staan nu twee planten in die officieel kamer planten zijn. Die met de witte sprieten (gaat het ook erg slecht mee) en die rechter met een soort palmblad. (Die doet jet eigenlijk best goed) ik ga die witter er zo ie zo uithalen maar die andere weet ik nog niet, hij is wel erg leuk en als hij het goed doet hou ik hem gewoon.
Verder wil ik misschien zo'n betta bed kopen voor mijn betta.
Ik houd jullie op de hoogte van wat er allemaal gebeurt in mijn bakkie.
Ik dacht laat ik er maar ene fotoboekje over maken.
Dit gaat zeker tot de zomervakantie duren, aangezien er nog heel wat moet gebeuren 😀
Laten we eerst dat algen probleem oplossen. Heb al 2 jaar last van die algen en ben ze nu spuugzat. Heb easycarbo toegevoegd en doe er elke dag wat bij. Hopen dat het werkt.
Ondertussen ben ik een beetje rond aan het googelen voor leuke inrichtingen, plantjes etc en misschien kiemhout.

Als mensen suggesties hebben roep maar 😀
Dit is mijn bakkie tot nu toe
De linkerhoek ben ik best tevreden over, maar rechts is een drama...
Ja hij lijkt erg vies I know

Ik ga zo nog wel het filter schoonmaken en ene tweede er bij in doen. Hij heeft het nu zwaar te verduren met die afstervende algen.
Er staan nu twee planten in die officieel kamer planten zijn. Die met de witte sprieten (gaat het ook erg slecht mee) en die rechter met een soort palmblad. (Die doet jet eigenlijk best goed) ik ga die witter er zo ie zo uithalen maar die andere weet ik nog niet, hij is wel erg leuk en als hij het goed doet hou ik hem gewoon.
Verder wil ik misschien zo'n betta bed kopen voor mijn betta.
Ik houd jullie op de hoogte van wat er allemaal gebeurt in mijn bakkie.