B
BettaFish96
Guest
Ja ik vind zwart zand/grind met groene kleine plantjes echt mooi staan
Die ga ik morgen meteen halen! Heb even de valesneria in ene zo'n deco potje gezet als noodoplossing want hij dreef steeds maar omhoog en steeds terug duwen is niet echt heel leuk. En ben bang dat ik een blad breekt.Carithius zei:Ziet er goed uit hoor! 🙂
Als je planten niet blijven staan kan je altijd van die plantenklemmen gebruiken.
Zoals deze: https://www.jbl.de/en/aquatics-freshwat ... pe-plantis
Kosten maar een paar euro's.
Bedankt 😀HuisVolDieren zei:Mooi hoor! Leuk zo'n plantenbak! Mooie kleurenverdeling heeft je ene goudvisje met dat wit rode!
Van die bij de pilaren weet ik helaas de naam niet. Heb hem bij de discus gekocht en daar zitten geen naamkaartjes bij de planten :scatcorp zei:Mag ik vragen welke plant je links tussen de pilaren en kruiken hebt staan (niet de hoge maar de lage) en welke plant je in het midden hebt staan (tussen twee witte stenen waar grijze vis net voor zwemt) ? Ben benieuwd welke twee dat zijn! 🙂
Marrie98 zei:Van die bij de pilaren weet ik helaas de naam niet. Heb hem bij de discus gekocht en daar zitten geen naamkaartjes bij de planten :scatcorp zei:Mag ik vragen welke plant je links tussen de pilaren en kruiken hebt staan (niet de hoge maar de lage) en welke plant je in het midden hebt staan (tussen twee witte stenen waar grijze vis net voor zwemt) ? Ben benieuwd welke twee dat zijn! 🙂
Die bij het visje heb ik gekocht als crypto wendtii groen, maar ik verdenk hem er van dat hij de crypto wendtii bruin is aangezien sommige blaadjes die richting op aan het verkleuren zijn.
2 hebben een nieuw baasje. (Hele grote vijver) De andere 3 houd ik, maar ga wel kijken of ik iets beters kan regelendolle ancistrus zei:Blijven de goudvissen in dat bakje? Want dat is wel wat klein volgens mij, goudvissen kunnen 40cm worden en als ze te klein zitten vergroeien ze, eigenlijk zitten ze het best in een vijver, waar ze voldoende ruimte hebben om te zwemmen, je andere bak ziet er goed uit 🙂
Ze wilde al heel lang kippen dus mijn vader heeft een kippenhok gekocht en ik een paar kriel kippen. Ze zijn nu bij de buren zodat mijn moeder niks opmerkt. Morgen er du vroeg uit om het hok neer te zetten met de kippetjes 🙂SuzanneM zei:Ziet er mooi uit al die planten. Echt een reuze verandering met het begin. Wel lief van je moeder zeg! Dat wordt een extra moederdagkadootje voor haar 😉
Ik snoei ze door ze halverwege door te knippen.astrid j zei:Ik zou ze snoeien, omdat de begroeiing aan het oppervlak veel licht weg haalt wat de planten ook weer geen goed doet, Je bak wordt ook donkerder, maar ja, als je daar van houd moet je het zo laten.
Weet wel hoe je ze snoeit hoor, vaak van onder korter maken, maar dat betekend dat je de planten er uit moet halen.
Ik vind een goede snoeibeurt heel bevordelijk voor de planten, ze blijven mooi fris, en groeien doen ze toch weer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.