Wat is er nieuw

Bericht namens beheer aangaande John

Nou, stuur het adres ook maar naar mij. Eens kijken of ik nog ergens een leuke kaart kan vinden.
Dat is een vraag waar je ook een ‘nee’ op kan krijgen😂
Ontvangen en inmiddels is de kaart onderweg 😉

Ik heb inmiddels Jessica, de vrouw van John gesproken via de app, hier een Cc: van ons gesprek:

"Hoi Jessica, op het forum wordt erg meegeleefd, denk dat de nodige kaartjes inmiddels binnen zijn, er wordt gevraagd hoe het nu gaat en of er een update is mbt de situatie, wat kan/mag ik ze vertellen?"

"Hoi marcel. Helaas is er niet veel vooruitgang nog. Wel is John van de monitor af. Zijn bloeddruk blijft hoog. Geen idee ze dachten misschien afwijkende bij nier ze gaan nog verder onderzoeken. Ook is John van de extra zuurstof. Verder slaapt hij nog veel en is zijn linker arm helemaal gevoelloos en heeft hij problemen met zien. En is er ook nog niet echt duidelijkheid over zijn linker been. Wel spierspanning en trillingen. Verder ook weinig beweging in wel prikkel gevoel. Wat positief kan zijn. Het is dag per dag afwachten. En dit gaat een heel lang traject worden. Hij ligt nog steeds op de neuro care ic. Wel gaan ze naar een plek kijken buiten het ziekenhuis. Verpleeg of revalidatie centrum. Maar hij ligt nog wel een tijdje nog in het ziekenhuis. Eerst moet de gevaarlijke bloeddruk onder controle zijn. Voor hij overgeplaatst kan worden."

Bedankt voor de update. Tintelingen/prikkelingen zijn wel een goed teken, maar die hoge bloeddruk is wel zorgelijk.

Kaartje is onderweg, hopelijk kunnen ze mijn handschrift ✍️ lezen.

Net dit topic gelezen .
Veel sterkte aan jullie gezin en hou de hoop hoog dat de revalidatie van John hem zo dicht mogelijk bij de (oude) John terug brengt.

Hoi allemaal.
Het doet ons goed om jullie steun door berichten en kaarten. Ik ben net even bij John geweest en wat een verschil met helderheid en wakker zijn. Ook praat hij wat meer wat nog wel moeilijk te verstaan is maar elk beetje vooruitgang is mooi. Ook krijgt hij sinds vandaag geen eten en drinken meer met verdikkingsmiddel Wat ook positief is hij verslikt zich niet meer en kan weer wat beter slikken. Verder is het nog steeds afwachten wat zijn arm en been gaan doen. En het zelfstandig zitten Zijn arm heeft geen prikkel reactie en is geheel verlamd van schouder tot het puntje van zijn vingers. In zijn been is wel gevoel door prikkels maar hij kan hem niet bewegen.
Verder is het afwachten en hopen op elk stukje vooruitgang. Groetjes van John en hij zegt geniet van alle kleine dingen. Want het kan zo maar anders zijn.
Groetjes Jessica Jurgen en Gwen.

De meeste kaarten heb ik net opgehangen wat kon. De rest ligt in zijn la dan kan hij daar naar kijken en proberen zelf wat te lezen heeft hij ook wat tijd verdrijf😉
Ook lees ik elke dag wat kaarten voor. Helaas is de plek op de ic behoorlijk klein om alles nu op te kunnen hangen. maar straks als hij gaat revalideren ergens dan is daar vast meer mogelijkheden.

Jongens! Ik was even een tijdje niet op het forum, en wat zie ik nu? Wat een heftig nieuws. Fijn om te horen dat hij in elk geval een beetje opgeknapt is. Laten we hopen dat het herstel voorspoedig gaat.

Heel veel sterkte gewenst!

Heel veel sterkte, helaas heb ik dit ook recent met een naaste mee moeten maken. Hoop het beste voor jullie.

Ik heb echt kippenvel ik hoorde de postbode en niet te geloven weer een hele stapel met kaarten. Ik ben er nog stil van. Al zoveel opgehangen en voorgelezen. De Nieuwe kaarten gaan ook weer mee naar het ziekenhuis. Dan heeft hij wat lees plezier de dagen zijn erg lang voor John. zijn lange termijn geheugen is nog goed maar alles vanaf de hersenbloeding onthoud hij niet meer. Ook als je hem verteld dat hij in het ziekenhuis ligt en een hersenbloeding heeft gehad dan komt dat niet binnen en is hij dat weer vergeten. En mark mocht je dit lezen blijf ver weg van het ziekenhuis want het eten is ruk zei John.

Heel veel sterkte, helaas heb ik dit ook recent met een naaste mee moeten maken. Hoop het beste voor jullie.
Dat is niet best ik kan er helaas over meepraten sterkte en ik denk aan je.

En mark mocht je dit lezen blijf ver weg van het ziekenhuis want het eten is ruk zei John.
Dat geloof ik meteen 😬 ik hou ook niet van groen 😀

Ik heb echt kippenvel ik hoorde de postbode en niet te geloven weer een hele stapel met kaarten. Ik ben er nog stil van. Al zoveel opgehangen en voorgelezen. De Nieuwe kaarten gaan ook weer mee naar het ziekenhuis. Dan heeft hij wat lees plezier de dagen zijn erg lang voor John. zijn lange termijn geheugen is nog goed maar alles vanaf de hersenbloeding onthoud hij niet meer. Ook als je hem verteld dat hij in het ziekenhuis ligt en een hersenbloeding heeft gehad dan komt dat niet binnen en is hij dat weer vergeten. En mark mocht je dit lezen blijf ver weg van het ziekenhuis want het eten is ruk zei John.
Verschrikkelijk Jessica wat jullie getroffen heeft. Daar krijg ik nou kippenvel van.

Mooi dat er zo massaal aan jullie gedacht wordt en de kaarten blijven komen 🙂

Jessica

Bedankt voor de update die je weergegeven hebt.

Absoluut Jessica, fijn dat je de tijd neemt voor een update ondanks alles wat er speelt.

Een tijdje weg geweest van het forum en lees dit nu pas. Niet in woorden uit te drukken hoe vreselijk dit is. Heel veel sterkte John, Jessica en alle naasten ❤️ Ik hoop zo dat het herstel spoedig kan beginnen!

Ook ik was even niet op t forum. Dan is dit bericht wel even flink schrikken. In ieder geval heel veel sterkte en beterschap gewenst.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan