John1985
Well-known member
- Lid geworden
- 30 april 2018
- Leeftijd
- 40
Dan wacht ik @biljoenblik even af voor ik beslis.Volgens mij heeft @biljoenblik die en kan die er iets van zeggen.
Dan wacht ik @biljoenblik even af voor ik beslis.Volgens mij heeft @biljoenblik die en kan die er iets van zeggen.
Zit hier na de filter. En heb een model met bypass, maar die staat alleen open als ik de filter heb onderhouden. Gaat de lucht er makkelijker uit.Dan wacht ik @biljoenblik even af voor ik beslis.
Linkje uit interesse?Zit hier na de filter. En heb een model met bypass, maar die staat alleen open als ik de filter heb onderhouden. Gaat de lucht er makkelijker uit.
Ik heb deze vorige week voor het eerst schoongemaakt. Gewoon met heet water en flink schudden.
Kwam wat bruine rommel uit. Maar merk geen verschil in de werking.
Grootste voordeel voor mij zijn.
Geen mist / bellen in het aquarium.
Compact design.
Nagenoeg geen onderhoud nodig.
Of ook anderen die ervaring hebben met deze reactor uiteraard!
Nog even bovenstaande vraag en zit hij dicht op de uitlaat tussen de slang of wat verder ervandaan? Of maakt dat niet uit? Lijkt mij dat een langere weg naar het aquarium meer tijd geeft voor oplossing co2 in het water?Geen overkill voor mijn combinatie met biomaster 250/rio 125?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.