Wat is er nieuw

Dubai 80 (De Waaierhand)

• Onderwerp starter Onderwerp starter De Waaierhand
  • Startdatum Startdatum
Bedankt Peter! 🙂

215149_0_82_image2.jpg

Nog eens wat foto's gemaakt. 🙂

851938_0_82_007.jpg

421483_0_82_013.jpg

993166_0_82_015.jpg

457166_0_82_022.jpg

375396_0_82_024.jpg

857143_0_82_027.jpg

669367_0_82_028.jpg

Mooie foto's!
mooi scherp erop gekregen trouwens.. erg mooi die blauwe pootjes van de japonica

Bedankt Zwits!

De foto's zijn maar met een simpele gsm genomen hoor 🙂

Prachtig weer.
Simpele gsm? die had je in mijn tijd knul en m'n eerste computer kon nog niet de helft van wat de mobiele telefoons tegenwoordig kunnen! 😀

Seabait zei:
Prachtig weer.
Simpele gsm? die had je in mijn tijd knul en m'n eerste computer kon nog niet de helft van wat de mobiele telefoons tegenwoordig kunnen! 😀

Ik bedoelde daarmee dat je met een deftig fototoestel nog veel betere foto's kan nemen 😛

Zora zei:
Heb je een update, Carithius?

Ik zal in de loop van volgende week nog eens wat foto's plaatsen 🙂

Die waaiers laten zich leuk fotograferen, het blijven wonderlijke dieren om te zien.

astrid j zei:
Die waaiers laten zich leuk fotograferen, het blijven wonderlijke dieren om te zien.

Bedankt Astrid! 🙂 Ik ben daarjuist getuige geweest van een vervelling van 1 van de kleine waaierhanden. 🙂

Mooi hoor! Ik vind dat toch een beetje spannend zo'n vervelling! Je ene waaierhand is echt prachtig blauw...krijgen ze speciaal voer voor een bepaalde kleur?

SaskiaP zei:
Mooi hoor! Ik vind dat toch een beetje spannend zo'n vervelling! Je ene waaierhand is echt prachtig blauw...krijgen ze speciaal voer voor een bepaalde kleur?

Ja toch even schrikken als je ze op hun zijkant uit hun velletje ziet kruipen.
Als voedsel krijgen ze fijngemalen garnalenvoer (JBL Novo Prawn) dat ik met een grijper vast pak en voor hun los laat zo dat het direct in hun waaiers terechtkomt. Je moet er gewoon geluk mee hebben welke kleur ze krijgen na elke vervelling, blauw vind ik persoonlijk ook de mooiste kleur en ik heb geluk dat de meeste van mij nu ook blauw zijn. 🙂

Ik vind ze blauw ook het mooiste!
Waar blijven de eerste foto's van 2015? 😉

Ik ben ook wel benieuwd naar een update 🙂

Deze komen er komende week aan 😉

Leuke foto�s in de laatste update, jammer dat ze van vorig jaar zijn...hahaha, zie dat ik niet de enige ben met zo�n reactie

Bedankt Ronald 🙂
Ik heb de laatste maand niet echt veel tijd gehad om foto's te schieten ivm examens.

Die er staan zijn iniedergeval super

Bedankt Rich 🙂

De eerste foto-update van 2015 is een feit! 🙂

Toen ik onlangs nog eens in de lfs kwam hadden ze afrikaanse waaierhanden zitten van wel 13-15cm, het waren echte monsters. Als die van mij deze grote bereiken zal ik wel verplicht zijn om naar een maatje groter over te stappen.

524377_0_82_104.jpg

182687_0_82_106.jpg

181479_0_82_108.jpg

1 van de kleintjes
962341_0_82_149.jpg

Even de circusartiest spelen
182813_0_82_151.jpg

Het 'garnalenhoekje'
633897_0_82_111.jpg

464738_0_82_116.jpg

199328_0_82_124.jpg

Verstoppertje spelen
798453_0_82_141.jpg

De lotus die niet echt wil groeien
351627_0_82_145.jpg

Nog een totaaltje
842783_0_82_137.jpg

Binnenkort nog eens zien voor wat nieuwe plantjes voor in de linkerhoek.

Mooie foto's kerel!
Dat waren flinke in de winkel dan! zeker heel duur ook?

Dankuwel voor het compliment John 🙂
Ze kosten 33,00 euro het stuk. Ik heb er jammer genoeg heb geen foto's van genomen.

Carithius zei:
Dankuwel voor het compliment John 🙂
Ze kosten 33,00 euro het stuk. Ik heb er jammer genoeg heb geen foto's van genomen.

Morgen dan maar foto's maken want voor die prijs zullen ze vast nog wel een tijdje onverkocht blijven 😉

Bedankt Richard! 🙂

Als ik er kom en de kans krijg om ze te fotograferen zal ik dat speciaal voor je doen John.

Carithius zei:
Als ik er kom en de kans krijg om ze te fotograferen zal ik dat speciaal voor je doen John.

Je bent een kanjer.
Wat een prijs trouwens zeg,33 euro! zou het nog een prijs in Franken zijn?
Weet jij zeker niet wat dat zijn Maarten? 😉

Wat een gave beesten die waaiergamba's! 😀

Bedankt allen! 🙂

Seabait zei:
Carithius zei:

Je bent een kanjer.
Wat een prijs trouwens zeg,33 euro! zou het nog een prijs in Franken zijn?
Weet jij zeker niet wat dat zijn Maarten? 😉

Ja hoor ik weet wat Franken zijn, ik heb er wel nooit mee leren rekenen. Als ik in het eerste studiejaar kwam was de Euro net ingevoerd. Zo 1 gamba zou dan 1330 frank zijn. 😀

Bedankt Astrid! 🙂

Ik heb gisteren de bak een frissere look gegeven. Er is een heel groot deel van de vallisineria uit en ik heb wat nieuwe planten toegevoegd. Eens benieuwd hoe lang ze fris groen blijven. 🙂

Zoals hij er nu bij staat:
242363_0_82_002.jpg

Nieuw groen veldje:
623811_0_82_003.jpg

Speciaal voor John, ze hadden nog 2 van de grote waaierhanden zitten maar ik heb niet echt een deftige foto kunnen nemen omdat ze helemaal vanachter in het aquarium zaten. Als je ziet naar de corydoras dat ervoor zit kan je wel een idee hebben hoe groot ze zijn.
335733_0_82_009.jpg

Leuke plantjes hoor, die grotere links in het midden heb ik ook, die kan echt leuk groeien hoor, en je kan het knippen in een vorm die je mooi vind, of gewoon wild, of een bol, bij mij doet die het erg goed!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan