Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou ik niet hoor. Mijn stem was sowieso al ver van de pvv verwijderd.
Ja, de mijne ook. Maar er zijn zoveel mensen die nooit gaan stemmen, om welke reden dan ook, en die naderhand het niet eens zijn met de uitslag.
Als die nou ook eens gingen stemmen zou het beeld misschien heel anders zijn.

Als mensen de moeite zouden nemen om te kijken wie stemt voor welke motie krijg je al een heel andere uitslag.

Ik zeg alvast goedemiddag :petjeaf:
Ik zie net weer iets op tv over dat uitje aan de Efteling voor de asielzoekers. Dan zit die gek van een Faber te roepen dat dit niet mag maar dat een balletje trappen geen probleem is.
Ik zie het probleem niet voor die kids want laat die ook leuke dag hebben en laat die niet de dupe worden van een handjevol malloten die vorig jaar de dag verpest hebben daar.
Maar ja waarschijnlijk gunt Faber die kids weinig terwijl die al heel veel hebben meegemaakt.
Mevrouw Faber is imo een wandelende ramp .
Die asielzoekers zijn het probleem niet imo, maar Faber is het probleem. Die heeft het inzicht van een beschimmelde doperwt en een hart dat al lang geleden afgestorven is. Die kan maar één ding: stennis schoppen🙄

Ze hangt gewoon als een marionet aan de touwtjes van die Wilders. Zoals bijna iedereen in de pvv die geen weerwoord durft te geven, alleen die Coenradie laat niet met zich sollen volgens mij.

Succes en beterschap met en voor Pebbles.
Dankjewel. Erg sneu die operaties en het revalideren maar over dik 5 weken is ze zo goed als nieuw 😉
Hier de afvoer van de wasbak in de badkamer weer eens gereinigd.
Oh dat is zo goor. Ik heb overal zeefjes in liggen en op de douche na blijven de putjes heel goed doorlopen.
Wat ik wel af en toe doe is kristal soda poeder (geen zilver soda) op het afvoerputje strooien en dan schoonmaakazijn er overheen. Bruist als een malle en maakt daarmee zeepresten los.

Kristalsoda is een poeder en klontert niet.

Ze hangt gewoon als een marionet aan de touwtjes van die Wilders. Zoals bijna iedereen in de pvv die geen weerwoord durft te geven, alleen die Coenradie laat niet met zich sollen volgens mij.
Yep, de PVV is Wilders en Wilders is de partij. Dat wordt nog leuk als hij ooit weg moet daar, dan stort die hele boel in :DD

Yep, de PVV is Wilders en Wilders is de partij. Dat wordt nog leuk als hij ooit weg moet daar, dan stort die hele boel in :DD
Hoe sneller des te beter denk ik.

Ff 3 broodjes verorberen en dan eens kijken hoe we de middag gaan plannen. Fietstochtje of toch de voortuin veranderen. Ach we hebben morgen ook nog om vol te plannen. Dagje uit ofzo met de vrouwe.

Middag John, ben je al op je fietsje naar Frits geweest? :DD
Middag JW, ja natuurlijk en ik heb hem de groeten van jou gedaan hoor. Die man zn dag kon niet meer stuk natuurlijk :DD
Dat had je in de chat kunnen lezen maar ja dat ben je weer vergeten natuurlijk ;))

Oh daar is genoeg te doen zie ik. Daar krijg je wel een dag gevuld. Erg mooie omgeving. Ook dat wandelpad waar ze het over hebben. Veel plezier daar morgen.
Dank je, ff wat anders aan t hoofd na de laatste weken.

Middag JW, ja natuurlijk en ik heb hem de groeten van jou gedaan hoor. Die man zn dag kon niet meer stuk natuurlijk :DD
Dat had je in de chat kunnen lezen maar ja dat ben je weer vergeten natuurlijk ;))
Dat vind ik best knap, want ik ben dr nog nooit geweest. Ik ben benieuwd wat je hem allemaal over mij verteld hebt :DD

Dat vind ik best knap, want ik ben dr nog nooit geweest. Ik ben benieuwd wat je hem allemaal over mij verteld hebt :DD
Alleen maar goede dingen en dat als ze ooit willen verbouwen ze jou kunnen vragen voor het zaagwerk want jij hebt heel veel ervaring natuurlijk.

Flinke woei tijdens de fietstocht vanmiddag. Moet toch maar eens op zoek naar een goed fietszadel voor langere tochten. Ook nog een tijdje met de andere hobby bezig geweest. Beetje verf door de airbrush blazen op de onderdelen van het bouwmodel.

Ook nog een tijdje met de andere hobby bezig geweest. Beetje verf door de airbrush blazen op de onderdelen van het bouwmodel.
Blijf respect hebben voor deze hobby van je. Zo'n geduld werk!

Hier morgen en overmorgen Groove Garden in mijn "achtertuin". Zo zonde van het mooie natuurgebied dat er aan grenst. Sterker nog, velen vinden dat de organisatie geen vergunning zou moeten krijgen voor een festival op dat terrein omdat het grenst aan een uniek natuurgebied met beschermde soorten en nog wel tijdens voortplantingsperiode de dieren die er leven. Na jaren vechten wordt uiteindelijk 2/3 van dat terrein definitief bij de natuur getrokken. Dit is een mooi alternatief voor de vakantiewoningen die daar gebouwd hadden kunnen worden. Dit is het maar in een notendop.

Ik heb geen last van Groove Garden hoor en gun de mensen hun feestje maar ben er niet rouwig om dat door het nieuwe bestemmingsplan Groove Garden dit gebied zal moeten verlaten, ten goede van de natuur.

Die asielzoekers zijn het probleem niet imo
Helemaal mee eens en ik heb voorheen lang en veel met dat soort mensen gewerkt en die hadden een betere inzet dan de medelanders. Overal vindt je rotte appels.
Er is overigens net een nieuwe soort rotte appels gekweekt, de Faber apple :DD ;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan