Of bij voorkeur oprotten.Tja en Faber, in haar 3-delig grijs. Ze zou wel eens wat vaker mogen lachen in het leven. Zuurprui
Of bij voorkeur oprotten.Tja en Faber, in haar 3-delig grijs. Ze zou wel eens wat vaker mogen lachen in het leven. Zuurprui
Sja, dan moeten ‘wij’ anders stemmen als het er weer aan komt.Of bij voorkeur oprotten.
Nou ik niet hoor. Mijn stem was sowieso al ver van de pvv verwijderd.Sja, dan moeten ‘wij’ anders stemmen als het er weer aan komt.
Ja, de mijne ook. Maar er zijn zoveel mensen die nooit gaan stemmen, om welke reden dan ook, en die naderhand het niet eens zijn met de uitslag.Nou ik niet hoor. Mijn stem was sowieso al ver van de pvv verwijderd.
Die asielzoekers zijn het probleem niet imo, maar Faber is het probleem. Die heeft het inzicht van een beschimmelde doperwt en een hart dat al lang geleden afgestorven is. Die kan maar één ding: stennis schoppen🙄Ik zie net weer iets op tv over dat uitje aan de Efteling voor de asielzoekers. Dan zit die gek van een Faber te roepen dat dit niet mag maar dat een balletje trappen geen probleem is.
Ik zie het probleem niet voor die kids want laat die ook leuke dag hebben en laat die niet de dupe worden van een handjevol malloten die vorig jaar de dag verpest hebben daar.
Maar ja waarschijnlijk gunt Faber die kids weinig terwijl die al heel veel hebben meegemaakt.
Mevrouw Faber is imo een wandelende ramp .
Dankjewel. Erg sneu die operaties en het revalideren maar over dik 5 weken is ze zo goed als nieuw 😉Succes en beterschap met en voor Pebbles.
Oh dat is zo goor. Ik heb overal zeefjes in liggen en op de douche na blijven de putjes heel goed doorlopen.Hier de afvoer van de wasbak in de badkamer weer eens gereinigd.
Yep, de PVV is Wilders en Wilders is de partij. Dat wordt nog leuk als hij ooit weg moet daar, dan stort die hele boel inZe hangt gewoon als een marionet aan de touwtjes van die Wilders. Zoals bijna iedereen in de pvv die geen weerwoord durft te geven, alleen die Coenradie laat niet met zich sollen volgens mij.
Hoe sneller des te beter denk ik.Yep, de PVV is Wilders en Wilders is de partij. Dat wordt nog leuk als hij ooit weg moet daar, dan stort die hele boel in![]()
Al plannen?Dagje uit ofzo met de vrouwe.
Vanmiddag op het Fahrrad, en morgen ff naar de Oosterburen denk ik. 50 minuutjes vanaf hier. Maar dat wordt een dagtripje.Al plannen?
Middag JW, ja natuurlijk en ik heb hem de groeten van jou gedaan hoor. Die man zn dag kon niet meer stuk natuurlijkMiddag John, ben je al op je fietsje naar Frits geweest?![]()
Oh daar is genoeg te doen zie ik. Daar krijg je wel een dag gevuld. Erg mooie omgeving. Ook dat wandelpad waar ze het over hebben. Veel plezier daar morgen.Vanmiddag op het Fahrrad, en morgen ff naar de Oosterburen denk ik. 50 minuutjes vanaf hier. Maar dat wordt een dagtripje.
https://www.weekendjeduitsland.com/bad-bentheim.html
Dank je, ff wat anders aan t hoofd na de laatste weken.Oh daar is genoeg te doen zie ik. Daar krijg je wel een dag gevuld. Erg mooie omgeving. Ook dat wandelpad waar ze het over hebben. Veel plezier daar morgen.
Dat vind ik best knap, want ik ben dr nog nooit geweest. Ik ben benieuwd wat je hem allemaal over mij verteld hebtMiddag JW, ja natuurlijk en ik heb hem de groeten van jou gedaan hoor. Die man zn dag kon niet meer stuk natuurlijk
Dat had je in de chat kunnen lezen maar ja dat ben je weer vergeten natuurlijk![]()
Alleen maar goede dingen en dat als ze ooit willen verbouwen ze jou kunnen vragen voor het zaagwerk want jij hebt heel veel ervaring natuurlijk.Dat vind ik best knap, want ik ben dr nog nooit geweest. Ik ben benieuwd wat je hem allemaal over mij verteld hebt![]()
Belangrijk, je hoofd eens echt leeg te kunnen maken en te kunnen ontspannen.Dank je, ff wat anders aan t hoofd na de laatste weken.
Blijf respect hebben voor deze hobby van je. Zo'n geduld werk!Ook nog een tijdje met de andere hobby bezig geweest. Beetje verf door de airbrush blazen op de onderdelen van het bouwmodel.
Mocht je ooit moeten vluchten dan geven we je wel asielAvond asiellovers 😀 😀
ik vraag dan wel politiekasiel aan . Ik ben belg en moet 6 regeringen onderhouden , dat zou toch moeten volstaan voor erkenning of niet ?Mocht je ooit moeten vluchten dan geven we je wel asiel![]()
Avond namens de Faber fanclubAvond asiellovers 😀 😀
Helemaal mee eens en ik heb voorheen lang en veel met dat soort mensen gewerkt en die hadden een betere inzet dan de medelanders. Overal vindt je rotte appels.Die asielzoekers zijn het probleem niet imo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.