Tja die reputatie hebben ze in Den Haag en ze leren er nooit iets van.Alles beter als die fans van ADO (sorry Den Haag fans). Gister waren ze ook weer zo dom bezig.
In Eindhoven staat de boel al vol en dat is logisch want ze zijn voor 99% zeker.
Tja die reputatie hebben ze in Den Haag en ze leren er nooit iets van.Alles beter als die fans van ADO (sorry Den Haag fans). Gister waren ze ook weer zo dom bezig.
Hier daarnet ook maar die is nu weer van de partij dus zo maar wat fietsen.De zon laat af en toe wat verstek gaan hier.
Forza EintovuhMiddag allemaal,
Ik zit klaar voor met een biertje in de hand. >>>>PSV<<<<
PSV en MAX. Beide terechte winnaars vandaag.Wat een knallend seizoen was het zeg. Maar naar een zeer spannende wedstrijd is PSV kampioen😀
Nou ik zou me toch zorgen maken als McLaren als de regels aangepast zijn vanaf Spanje. En jij zult de laatste zijn die zou zeggen dat Max een geweldige overmacht had vandaag, en ok beetje geluk bij de Safety Car.Ach Piastri kon wel wat hebben qua stand en die hebben een paar foutjes gemaakt dus volgende keer beter denken ze daar
Gelukkig is de overmacht van Red Bull weg en dat zorgt voor wat meer spanning voor de kijkers.
De rechter had je daar beter kunnen houden want die denkt af en toe dat ie onze lieve heer is terwijl hij over het hele seizoen weinig heeft laten zien. Net zo n irritante gast als die Memphis.
Noemen ze goed zaken doen .De rechter had je daar beter kunnen houden want die denkt af en toe dat ie onze lieve heer is terwijl hij over het hele seizoen weinig heeft laten zien. Net zo n irritante gast als die Memphis.
Toevallig ook beide aardig van behang voorzien![]()
![]()
Mogge.Beetje jammer weer dat gedrag van supporters in Eindhoven en soms zijn ze niet veel wijzer dan die uit het Haagse.
Moge Albert. Ja dat heb je inderdaad bij elke club maar zover ik zag had veel van dat tuig wel een PSV shirt aan.Mogge.
Rotte appels heb je bij elke club. Ook bij Ajax, Grun of welke club ook. Vraag me af of het geen relschoppers van andere clubs waren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.