Veel plezier Albert en gelet op het nivo van de wedstrijden hiervoor ga ik er niet eens aan beginnenEn even vervolg van Ajax - Groningen zonder vuurwerk bekijken

Veel plezier Albert en gelet op het nivo van de wedstrijden hiervoor ga ik er niet eens aan beginnenEn even vervolg van Ajax - Groningen zonder vuurwerk bekijken

Enorm vuurwerk buiten het stadion, en helaas scoort Godtz 1-0.Veel plezier Albert en gelet op het nivo van de wedstrijden hiervoor ga ik er niet eens aan beginnen![]()
![]()
Ja las het bij nu.nl. Nou ja jammer vindt ik niet want er is 1 toeschouwer aanwezig en wel een man die fan is en stervende is en met zo n stichting aanwezig is. Hij was zondag erg teleurgesteld en is daarom door Ajax alsnog uitgenodigd voor vanmiddag en alleen al om die man een mooie middag te bezorgen hoop ik dat Ajax wint.Enorm vuurwerk buiten het stadion, en helaas scoort Godtz 1-0.
De man is er niet bij hoor ik net. Zn conditie was te slecht.Ja las het bij nu.nl. Nou ja jammer vindt ik niet want er is 1 toeschouwer aanwezig en wel een man die fan is en stervende is en met zo n stichting aanwezig is. Hij was zondag erg teleurgesteld en is daarom door Ajax alsnog uitgenodigd voor vanmiddag en alleen al om die man een mooie middag te bezorgen hoop ik dat Ajax wint.
Het is de laatste keer dat hij de Arena op deze manier kan bezoeken en toch mooi dat dit soort initiatieven er zijn.

Ik moet dat nog in de praktijk zien gebeuren. Dan moeten die Chinese webshops die prijs al doorberekenen want anders moeten de vervoerders miljoenen naheffigen bij de klant in rekening brengen. En dat kost dus ook weer veel geld, geld walt bv PostNL niet meer heeft.Avond, volgend jaar maar meer bij Nederlandse webshops bestellen en geen Temu of Ali meer.
https://nos.nl/artikel/2593068-pakk...-gemiddeld-6-euro-duurder-door-nieuwe-toeslag

Ja het geld zal (deels) naar de schatkist gaan net als de bekeuringen en ook die zijn torenhoog geworden.Als ze er eenmaal mee beginnen, en het blijkt niet voldoende te zijn dan zie ik dat bedrag snel hoger te worden. En ze hebben er een nieuwe melkkoe bij, bij Wehkamp kun je de bestelling tegenwoordig thuis laten bezorgen, maar dan betaal je meer als wanneer je het naar een afhaalpunt laat afleveren.
Voor mij telt dan toch het gemak. Zonder auto toch heel fijn mijn (zwaardere) spullen aan huis. Moet de bezorger wel de moeite nemen om aan te bellen 🙄Als ze er eenmaal mee beginnen, en het blijkt niet voldoende te zijn dan zie ik dat bedrag snel hoger te worden. En ze hebben er een nieuwe melkkoe bij, bij Wehkamp kun je de bestelling tegenwoordig thuis laten bezorgen, maar dan betaal je meer als wanneer je het naar een afhaalpunt laat afleveren.
RetourkostenVoor mij telt dan toch het gemak. Zonder auto toch heel fijn mijn (zwaardere) spullen aan huis. Moet de bezorger wel de moeite nemen om aan te bellen 🙄
Ik meen dat bij Wehkamp je ook 50 cent per geretouneerd product betaalt, kan inmiddels veranderd zijn. Hield mij niet tegen moet ik zeggen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.