Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

:koffie: En even vervolg van Ajax - Groningen zonder vuurwerk bekijken
Veel plezier Albert en gelet op het nivo van de wedstrijden hiervoor ga ik er niet eens aan beginnen :DD :DD

Enorm vuurwerk buiten het stadion, en helaas scoort Godtz 1-0.
Ja las het bij nu.nl. Nou ja jammer vindt ik niet want er is 1 toeschouwer aanwezig en wel een man die fan is en stervende is en met zo n stichting aanwezig is. Hij was zondag erg teleurgesteld en is daarom door Ajax alsnog uitgenodigd voor vanmiddag en alleen al om die man een mooie middag te bezorgen hoop ik dat Ajax wint.
Het is de laatste keer dat hij de Arena op deze manier kan bezoeken en toch mooi dat dit soort initiatieven er zijn.

Ja las het bij nu.nl. Nou ja jammer vindt ik niet want er is 1 toeschouwer aanwezig en wel een man die fan is en stervende is en met zo n stichting aanwezig is. Hij was zondag erg teleurgesteld en is daarom door Ajax alsnog uitgenodigd voor vanmiddag en alleen al om die man een mooie middag te bezorgen hoop ik dat Ajax wint.
Het is de laatste keer dat hij de Arena op deze manier kan bezoeken en toch mooi dat dit soort initiatieven er zijn.
De man is er niet bij hoor ik net. Zn conditie was te slecht.

Ach jee dat is sneu want zondag was hij al helemaal uit zn doen door het gebeuren en dan nu dit weer.

Nou eindelijk weer 3 punten lees ik. Werd ook wel tijd denk ik :DD :DD

Avond, wandeling gedaan door het dorp. Gezellige boel alweer met de kerstverlichting overal in de tuinen en aan de huizen.
Nu eerst een lekkere warme douche.

Moj'n dames en heren

Middag. Lunchpauze en de machines ff laten rusten. Ze hebben nog geen steek laten vallen. 😎 😉 Af en toe zit er eentje los maar daar maakt de schaar of aansteker korte metten mee. 🙂

Goeiesmiddags.

Avond, volgend jaar maar meer bij Nederlandse webshops bestellen en geen Temu of Ali meer.
https://nos.nl/artikel/2593068-pakk...-gemiddeld-6-euro-duurder-door-nieuwe-toeslag
Ik moet dat nog in de praktijk zien gebeuren. Dan moeten die Chinese webshops die prijs al doorberekenen want anders moeten de vervoerders miljoenen naheffigen bij de klant in rekening brengen. En dat kost dus ook weer veel geld, geld walt bv PostNL niet meer heeft.

En dan nog, veel zaken zullen veel goedkoper blijven.

Tja per product komt er 2 euro bij dus koop ik iets van 19,95 dan komt er 2 euro bij en dan is het vaak nog goedkoper dan hier iets kopen.
Het wordt wel onvoordelig als je iets van 1 euro koopt :DD

Als ze er eenmaal mee beginnen, en het blijkt niet voldoende te zijn dan zie ik dat bedrag snel hoger te worden. En ze hebben er een nieuwe melkkoe bij, bij Wehkamp kun je de bestelling tegenwoordig thuis laten bezorgen, maar dan betaal je meer als wanneer je het naar een afhaalpunt laat afleveren.

Als ze er eenmaal mee beginnen, en het blijkt niet voldoende te zijn dan zie ik dat bedrag snel hoger te worden. En ze hebben er een nieuwe melkkoe bij, bij Wehkamp kun je de bestelling tegenwoordig thuis laten bezorgen, maar dan betaal je meer als wanneer je het naar een afhaalpunt laat afleveren.
Ja het geld zal (deels) naar de schatkist gaan net als de bekeuringen en ook die zijn torenhoog geworden.

Voor mij telt dan toch het gemak. Zonder auto toch heel fijn mijn (zwaardere) spullen aan huis. Moet de bezorger wel de moeite nemen om aan te bellen 🙄

Ik meen dat bij Wehkamp je ook 50 cent per geretouneerd product betaalt, kan inmiddels veranderd zijn. Hield mij niet tegen moet ik zeggen.

Voor mij telt dan toch het gemak. Zonder auto toch heel fijn mijn (zwaardere) spullen aan huis. Moet de bezorger wel de moeite nemen om aan te bellen 🙄

Ik meen dat bij Wehkamp je ook 50 cent per geretouneerd product betaalt, kan inmiddels veranderd zijn. Hield mij niet tegen moet ik zeggen.
Retourkosten
Voor het retourneren betaal je 50 cent per artikel. De retourkosten betaal je met iDEAL tijdens het aanmelden van je retouren in Mijn Wehkamp. Daarnaast bieden we tegen betaling de mogelijkheid om je retour thuis te laten ophalen met Ophalen Plus. De artikelen die via een van onze partners zijn geleverd kunnen niet in hetzelfde pakket retour gestuurd worden. Volg hiervoor de retourinstructie die in het pakket zit.
Wil je een artikel retour sturen die door een vrachtauto geleverd is? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Bezorgt DHL je bestelling?
Bestellingen vanaf 25.- bezorgen we gratis, als je je bestelling ophaalt bij een DHL ServicePoint. Laat je je bestelling thuisbezorgen? Dan betaal je per bestelling 1 euro voor bezorging aan huis.

Is je bestelling onder de 25.-? Dan betaal je 3.90 voor verzending als je het ophaalt bij een DHL ServicePoint. Laat je de bestelling thuisbezorgen? Dan betaal je daar nog 1 euro extra voor. Wil je gebruikmaken van bezorging op dezelfde dag? Dan betaal je daar 4.95 extra voor en heb je je bestelling dezelfde dag al in huis.

Er zijn ook bedrijven die vragen bijna 5 euro voor een retour en dat trekken ze af van wat je aan geld retour krijgt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan