Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ff gepuzzeld, en helaas maar 35 nrs mogen opgeven voor de Top 2000 van Radio2. Kan mn eigen top 2000 wel maken denk ik.

Goeienavond. Het baasje van dit tweejarige hondje is stervende en zoekt een nieuw warm nest voor dit schatje. Gaat om de schoonvader van mijn buurman. Bas wil niet dat ik hem neem omdat ik er al drie heb. Ik vind het zo zielig.😢

Bijlagen

• IMG_2466.jpeg
    IMG_2466.jpeg
    175.7 KB · Weergaven: 9
Goeienavond. Het baasje van dit tweejarige hondje is stervende en zoekt een nieuw warm nest voor dit schatje. Gaat om de schoonvader van mijn buurman. Bas wil niet dat ik hem neem omdat ik er al drie heb. Ik vind het zo zielig.😢
Ach wat sneu voor baas en hond. Mocht het je zelf niet lukken om een nieuw goed thuis te vinden, is verhuisdieren.nl wellicht een goede optie. Sterkte!

goeiemorgen allemaal

Ik zeg alvast middag allemaal.

Weekend. Goedemiddag. Leenauto door de wasstraat en dan de Opel Mokka weer halen bij Schadehersteller

Middag Albert en had je schade dan?

Middag Albert en had je schade dan?
Ik niet, maar de auto…🙂 rechter achterdeur. Begin november al, maar ze hebben het druk bij die herstellers. Vd week dus gerepareerd, nouja…. Er is gewoon een nieuwe deur enzo ingekomen. Ouderwets uitdeuken en plamuren is er niet meer bij.

Nee dit gaat sneller natuurlijk en dat het de auto was dat begreep ik al wel :DD

Beetje aan het kleien geweest om bolletjes te draaien die morgen in de bodem vd Lido gaan. En zojuist een paar aardappels van de schil ontdaan om straks te eten.

Goeiesmiddags. Net klaar met 1 hondje knippen. Morgen nog 1 en dan overmorgen de laatste. Veel werk maar steek toch 180 euro in mijn zak. Kan ik weer visjes van kopen toch? :DD

Ja dat is een duur grapje Henny en wij betaalden altijd 45 euro.

Moi, een nieuwe splittopper gehaald voor ons bed. 180x200cm 8cm dik traagschuim. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
kijken of ik vannacht weer lekker slaap, anders breng ik hem morgen terug.. 🙂

Ja dat is duur maar er zit in de buurt ook een die dat vraagt dus soms durven ze wel.

Dat is niks tegenover wat hier gevraagd wordt door meerdere trimsalons. Voor een Boomertje zoals Sky gaat het vanaf 75 euro.

Moi, een nieuwe splittopper gehaald voor ons bed. 180x200cm 8cm dik traagschuim. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
kijken of ik vannacht weer lekker slaap, anders breng ik hem morgen terug.. 🙂
Ben benieuwd hoe de topper bevalt. Hier ook over getwijfeld maar uiteindelijk voor een nieuw matras gegaan. Wordt volgende week geleverd. Maandje proefslapen.

Gelukkig John, bespaart een hoop geld ook als ze niet gaan.

Goeiemorgen! Hoop dat jullie braaf zijn geweest. Zou jammer zijn als jullie in de zak gingen.:DD

Goeiemorgen! Hoop dat jullie braaf zijn geweest. Zou jammer zijn als jullie in de zak gingen.:DD
Moge Henny. Tja de Sint slaat ons al jaren over gelukkig dus ik zit safe maar ja wat de Kerstman gaat doen dat weet ik niet :Dk :Dk

Goedemorgen, drukke dag met beide aquariums verversen enzo. Groot onderhoud vd Lido.
Maar straks eerst naar de stort om de matrastopper te dumpen.

Geen Sint meer hier, wel een dikke chocoladeletter van mn Sintwerkgever gehad. En Kerst cadeautjes? Brrrrr alweer iets wat kwam overwaaien uit Trump-land.

Benieuwd hoelang het nog duurt voordat Alex hier ook een kalkoenshow gaat opvoeren ivm Thanksgiving…

Moge heren.

Dus je hebt goed geslapen Albert?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan