aquatlantis splendid 100
Well-known member
Goedemorgen,
Hier nu droog.
Hier nu droog.
Ja hotnbach €110 dacht ik ook. Maar goed. T kost al genoeg en ‘ik ben toch zeker Sinterklaas niet….. ‘. bij deze zit ook nog een lily Pipe al zal die zonder aanpassing niet passen in een Juwel bak. Misschien de glassnijder er langs en pijpje inkorten en aanpassen.Ja ik weet niet hoe oud het filter is maar nieuw heb je hem al voor goed 100 euro met 4 jaar garantie.
https://www.aquastorexl.nl/jbl-cristalprofi-e702-greenline.html
Hier maar een drupje gezien.Moge beide en hier regen en het gaat volgens Weerplaza de hele dag door.
Nou ik kom net buiten en het ging weer snel regenen dus het weer is hier pet maar ja ik hoef er niet uit verder.Hier maar een drupje gezien.
Middag Michael en nog van harte. Zover ik weet is de Sint al onderweg naar SpanjeGoedemiddag,
Zometeen sinterklaas vieren bij mijn ouders met alle kleinkinderen.
En vanavond lekker eten bij de Griek voor mijn verjaardag.

Gefeliciteerd!Goedemiddag,
Zometeen sinterklaas vieren bij mijn ouders met alle kleinkinderen.
En vanavond lekker eten bij de Griek voor mijn verjaardag.
Gefeliciteerd met je verjaardag.Middag Michael en nog van harte. Zover ik weet is de Sint al onderweg naar Spanje![]()
![]()
Max mag en zal wel winnen maar met plek 2 en 3 voor de Mc Larens is de kans heel groot dat Norris op het podium komt want ja Piastri kan en zal hem en het team wel helpen aan de titel.To the MAX, Mooie qualy, wel jammer van Ruasell die laatste bocht. En ik denk toch dat ze bij Papaya niet blij zijn met Max.
Ze gaan dr aan…Max mag en zal wel winnen maar met plek 2 en 3 voor de Mc Larens is de kans heel groot dat Norris op het podium komt want ja Piastri kan en zal hem en het team wel helpen aan de titel.
Haha nou iemand die dat geloofd is goed gek want dat is een fanatiek mannetje die maar al te graag weer de titel pakt. Hij kan wel nonchalant doen maar ja dat is voor de buitenwereld.Max kan het niet uitmaken volgens mij, hij heeft er al 4 te pakken, als het lukt is t mooi, zo niet jammer dan zei hij in een interview
Iets meer lezen dan alleen de kop John, het ging om de slidingbroek die ze tegenwoordig onder de voetbalbroek hebben.Jeetje deze keeper krijgt rood maar wat zouden ze dan mij geven want ik draag helemaal geen onderbroek![]()
![]()
https://www.nu.nl/voetbal/6378532/v...voor-aftrap-rood-voor-verkeerd-ondergoed.html
Haha ja dat had ik wel gelezen maar ja je moet even uitgaan van de kop van het artikelIets meer lezen dan alleen de kop John, het ging om de slidingbroek die ze tegenwoordig onder de voetbalbroek hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.