Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogge, bakkie koffie, en dan even langs tuincentrum voor wat kerstdecoratie en naar de slager voor een gourmetschotel om morgenavond van te genieten. En straks even de straat over om het jbl filter te halen bij de buurman, voor €60,— een koopje denk ik.

Ja ik weet niet hoe oud het filter is maar nieuw heb je hem al voor goed 100 euro met 4 jaar garantie.

https://www.aquastorexl.nl/jbl-cristalprofi-e702-greenline.html
Ja hotnbach €110 dacht ik ook. Maar goed. T kost al genoeg en ‘ik ben toch zeker Sinterklaas niet….. ‘. bij deze zit ook nog een lily Pipe al zal die zonder aanpassing niet passen in een Juwel bak. Misschien de glassnijder er langs en pijpje inkorten en aanpassen.

Nou ik dacht vanmorgen ik kijk wat tv terug en dat was een groot succes. Ik zag onze Koning die soms al struikelt over de Nederlandse taal maar ja nu wilde hij Surinaamse woorden gebruiken en ja dat ging natuurlijk ook mis :Dk
Dan zag ik pumpkin Trump verkondigen dat ie 9 oorlogen heeft gestabiliseerd . En die Invantino prijst hem de hemel in en kruipt bijna in zn kont. Jonge wat een achterlijk stukje toneel daar bij die loting.

Enige wat weer lachen was dat is dat directeurtje bij VI weer als de Sint langskwam en ja dat is elk jaar lachen geblazen.

Zo, filter ff gehaald bij de buurman. Die man is lekker aan t knutselen, bouwt zelf een terrarium van hout, 100x120cm. Handig als je timmerman bent en alle materiaal en gereedschappen hebt. Ik heb hem dus nog blij gemaakt met wat terrariumspul en Orchideeëngrond. Ben ik mn spul mooi kwijt wat ik nog had staan.

Leuk dat je elkaar zo kan helpen Albert.

Middag allemaal.

Goedemiddag allemaal

Goedemiddag,
Zometeen sinterklaas vieren bij mijn ouders met alle kleinkinderen.
En vanavond lekker eten bij de Griek voor mijn verjaardag.

Goedemiddag,
Zometeen sinterklaas vieren bij mijn ouders met alle kleinkinderen.
En vanavond lekker eten bij de Griek voor mijn verjaardag.
Middag Michael en nog van harte. Zover ik weet is de Sint al onderweg naar Spanje :Dk :Dk

Zo, die kan mooi een dikke maand staan zonder af te vallen. Vanmorgen nog wat decoratie erbij gehaald en een ster bovenin, de piek was spoorloos..
IMG_0247.jpeg

Nou prima kwalificatie in de F1 met op 2 en 3 de Mac Larens want reken maar dat Piastri wel aan de kant gaat als het erop aan gaat komen. Maar ja voor hetzelfde geld belanden ze alle 3 in de gridbak :Dk :Dk

To the MAX, Mooie qualy, wel jammer van Ruasell die laatste bocht. En ik denk toch dat ze bij Papaya niet blij zijn met Max.

To the MAX, Mooie qualy, wel jammer van Ruasell die laatste bocht. En ik denk toch dat ze bij Papaya niet blij zijn met Max.
Max mag en zal wel winnen maar met plek 2 en 3 voor de Mc Larens is de kans heel groot dat Norris op het podium komt want ja Piastri kan en zal hem en het team wel helpen aan de titel.

Max mag en zal wel winnen maar met plek 2 en 3 voor de Mc Larens is de kans heel groot dat Norris op het podium komt want ja Piastri kan en zal hem en het team wel helpen aan de titel.
Ze gaan dr aan…

Max kan het niet uitmaken volgens mij, hij heeft er al 4 te pakken, als het lukt is t mooi, zo niet jammer dan zei hij in een interview

Max kan het niet uitmaken volgens mij, hij heeft er al 4 te pakken, als het lukt is t mooi, zo niet jammer dan zei hij in een interview
Haha nou iemand die dat geloofd is goed gek want dat is een fanatiek mannetje die maar al te graag weer de titel pakt. Hij kan wel nonchalant doen maar ja dat is voor de buitenwereld.
Ze kunnen tegen de pers van alles zeggen maar van binnen staat hij er anders in.

Volgens mij wordt Fortuna Ajax zo een ordinaire schoppartij… met dank aan de scheids.

Vandaag zou het inderdaad gaan regenen, in Ruurlo viel het gelukkig erg mee. Ze kunnen tegenwoordig het weer niet meer fatsoenlijk voorspellen.

Iets meer lezen dan alleen de kop John, het ging om de slidingbroek die ze tegenwoordig onder de voetbalbroek hebben.
Haha ja dat had ik wel gelezen maar ja je moet even uitgaan van de kop van het artikel :Dk ;)k
Als je dat leest denk je wat is dat nou voor onzin?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan