NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 57
Ga je hobbyen?Middag, kroketje opwarmen in de oven, en vanmiddag ‘even’ wat visjes en wat garnalen uitvangen.
Ga je hobbyen?Middag, kroketje opwarmen in de oven, en vanmiddag ‘even’ wat visjes en wat garnalen uitvangen.
Ben al langzaam begonnen ja, vissen enzo in de Lido gezet. Niet alles in in keer vandaag. Tijd zat. Straks ff hout scoren nogGa je hobbyen?
.Moet je ook eerst een of twee grondverf overheen gooien he. En dan pas afsauzen.Middag beiden en ja we krijgen een nieuwe koelvriescombi en dan krijgt Jes het idee om de schrootjes wand erachter opnieuw te sauzen dus ik ben helemaal happy hoor.
Die is nu bordeaux rood dus dat dekt prima![]()
.
Hij wordt nu powder white maar het dekt aardig goed maar net niet voldoende dus morgenvroeg nog een laatste laag. ook heb ik gelijk gezegd die nieuwe koelvriescombi moet het minimaal 25 jaar doen want ik ga niet weer sauzen.
Dan had de oude waarschijnlijk energielabel G en de nieuwe Aook heb ik gelijk gezegd die nieuwe koelvriescombi moet het minimaal 25 jaar doen want ik ga niet weer sauzen.
Haha nee die was niet zo heel oud hoor en pakte per jaar 220 kW maar de nieuwe doet 150 kW. De oude was nog geen 10 jaar maar ja soms wil je wat nieuws. Maar ja voor mijn begrip hoort de muur erachter daar niet bijDan had de oude waarschijnlijk energielabel G en de nieuwe A

Groot gelijk Albert en ik doe met je mee want ik heb de muur net voor de tweede keer gesausd en ik vindt het prima zo.Zo, rust, genoeg voor vandaag. Veel te vroeg wakker vanmorgen, ergens rond 5u al. Dus nu doe k niks meer. Bodem gaat morgen wel uit de bak.
Heb je al een iPhone of iPad?
Een blitse iMac, heb ik er een paar van gehad, begonnen met een Bondi Blue, daarna een bolletje en daarna 2x iMac.

Ja heb al heel lang een ipad. Laatst een iphone gekocht (ipv android) en dat werkte zo mooi samen.Heb je al een iPhone of iPad?
Werkelijk!?!?Kreeg steeds aanbevelingen over onderwerpen waar wij het tijdens wandelingen over hadden, sinds die nieuwe android telefoon.
Ja dat is geweldig, ik heb wel nog een Windows PC staan maar tussen de andere apparaten loopt het allemaal zo vlekkeloos. Gelukkig kan ik de iCloud ook via de PC benaderen.Maar het synchroniseren is bij apple wel heel erg prettig.
Dat "meeluisteren" kan je hier uitzettenDaarnaast wil ik vanwegen privacy van google af. Partner had nieuwe samsung gekocht. En google luisterd je constant af.
Kreeg steeds aanbevelingen over onderwerpen waar wij het tijdens wandelingen over hadden, sinds die nieuwe android telefoon.
Je wil niet weten welke aanbevelingen ik krijgKreeg steeds aanbevelingen over onderwerpen waar wij het tijdens wandelingen over hadden, sinds die nieuwe android telefoon.
Ik zocht bij BOL naar een hondentuigje van een bepaald merk. Krijg ik allemaal 18+ spul als zoekresultaat haha.Je wil niet weten welke aanbevelingen ik krijg![]()
![]()
![]()
Ja daar heb je zeker al genoeg van liggenKrijg ik allemaal 18+ spul als zoekresultaat haha.

Mijn hemel, ik heb geen Android, kende die setting niet. Instellingen zitten soms zo goed verborgen dat ik me kan voorstellen dat veel mensen niet op de hoogte zijn.Dat "meeluisteren" kan je hier uitzetten
Bekijk bijlage 394762
https://www.quest.nl/tech/technologie/a69273589/luistert-je-telefoon-mee-gerichte-advertenties/
Zoek maar eens bij die webshop op "Pinkaholic harness" 😆Ja daar heb je zeker al genoeg van liggen![]()
![]()
![]()
Hier ook koud Albert, viel me net echt tegen op het rondje met de honden, maar bij jullie is het geloof ik nog kouder. De wind en de nattigheid maken het gemeen bij deze temperatuur.Koud hier, morgen weer bevroren autoruiten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.