Moge allemaal.
Helaas wel ja. En weer regen die na een uur wel weer gaat vervelen en dit niet..Moge Albert en ja vannacht sneeuw maar morgen 4 graden dus dat is zo weg.
Daarna richting weekend 8-9 graden, net als de hele volgende week dus dat is geen winter meer gelukkig.
Ik zit ook op ruim 500m3 per jaar en op een erg koude dag ruim 4m3 voor een originele woning uit 1982, dubbelglas maar geen hoog rendementNou Jeffrey dat is weer veel statisch materiaal en wij hebben hem overdag meestal op 19,5-20 graden staan en in de nacht op 17,5 en momenteel is het verbruik dan zo n 3,5 kuub per dag. Op jaarbasis is dat dik 500 kuub dus dat valt me best mee. Voor de renovatie zaten we rond de 1000 dus dat scheelt behoorlijk met isolatie en nieuw glas.
De onze is uit 1977 en dan zitten we wat verbruik betreft een beetje op hetzelfde. Maar het verscil met voor de renovatie is wel behoorlijk want 500x1,35 is al rond de 50 euro wat we besparen en dan hebben we ook nog gratis zonnepanelen gekregen.Ik zit ook op ruim 500m3 per jaar en op een erg koude dag ruim 4m3 voor een originele woning uit 1982, dubbelglas maar geen hoog rendement
Een besparing van €50 per maand is mooi meegenomen en meer warmte comfort.Ja
De onze is uit 1977 en dan zitten we wat verbruik betreft een beetje op hetzelfde. Maar het verscil met voor de renovatie is wel behoorlijk want 500x1,35 is al rond de 50 euro wat we besparen en dan hebben we ook nog gratis zonnepanelen gekregen.
Hier brand niks op t moment, ja de zon in de huiskamer. En de thermostaat vd hybride warmtepomp staat hier 24/7 op 20graden ivm vloerverwarming.Ik zit ook op ruim 500m3 per jaar en op een erg koude dag ruim 4m3 voor een originele woning uit 1982, dubbelglas maar geen hoog rendement
Een 4.4Kwh (3.7 + 0.7) en 0.7m3 tot 10:45 uur is redelijk.Hier brand niks op t moment, ja de zon in de huiskamer. En de thermostaat vd hybride warmtepomp staat hier 24/7 op 20graden ivm vloerverwarming.
En dit is real time uitlezing via P1 meter van het verbruik/teruglevering.
Bekijk bijlage 394791
Dat zegt me allemaal niet zoveel maar hoeveel stroom en gas verbruik je dan op jaarbasis ongeveer Albert?Hier brand niks op t moment, ja de zon in de huiskamer. En de thermostaat vd hybride warmtepomp staat hier 24/7 op 20graden ivm vloerverwarming.
En dit is real time uitlezing via P1 meter van het verbruik/teruglevering.
Bekijk bijlage 394791
Ca 3700 Kwh stroom en 360m3 gas teruglevering was 2400Kwh van juni ‘24 t/m juni ‘25. Dit is dus met een hybride warmtepomp he, dus je gebruikt meer stroom dan gas. En 16 panelen op t dak.Dat zegt me allemaal niet zoveel maar hoeveel stroom en gas verbruik je dan op jaarbasis ongeveer Albert?
Middag allemaal.
Ja ok wij zitten op zo n 4200 stroom en dan door de zonnepanelen netto 2600kW. Dat zit jij net wat hoger als ik het goed begrijp. Wij hebben 10 panelen op het dak.Ca 3700 Kwh stroom en 360m3 gas teruglevering was 2400Kwh van juni ‘24 t/m juni ‘25. Dit is dus met een hybride warmtepomp he, dus je gebruikt meer stroom dan gas. En 16 panelen op t dak.
Ja, als je t zo rekent…. Verbruik min teruglevering… kom ik op 1300Kwh Netto. maar zo rekenen ze bij Essent niet, denk geen enkele maatschappij. Dan moet je dynamisch gaan, voor dagprijzen.Ja ok wij zitten op zo n 4200 stroom en dan door de zonnepanelen netto 2600kW. Dat zit jij net wat hoger als ik het goed begrijp. Wij hebben 10 panelen op het dak.
Maar goed netto zitten we op 145 euro in de maand ongeveer en dat valt wel mee.

Nee want we hebben 9 euro verhoging gekregen omdat we van energielabel B naar A zijn gegaan maar dus niet specifiek voor de panelen. Van B naar A was vanwege de panelen en nieuwe ramen en betere isolatie. Dus alles kost ons slechts 9 euro per maand extra. Voor de renovatie kregen ze wel een flinke subsidie heb ik destijds begrepen. En over die 9 euro huurverhoging krijgen we ongeveer weer de helft terug in de vorm van meer huurtoeslag.Middag, de zoon de deur uit naar stage, de egaa nog aan t werk. Rust in de tent.
Ja John, en voor die panelen heb je zeker huurverhoging gekregen, kan me niet voorstellen dat een woningstichting die dingen gratis gaat leggen.
Dus ze kosten je wel degelijk iets.
Dat ziet er heerlijk uit!
Geweldig! Weer goud en zilver! Fenomenaal.😍Avond allemaal en mooie rit van Femke en gelukkig voor Leerdam.
Ja doet me denken toen ik in mn hoogtijdagen reedTerechte winnaar, de concurrentie helemaal zoek gereden. Forza Femke.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.