Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Koffie break. Maar wel met een sauzijzenbroodje. Collega had er zin in en wilde niet alleen zitten eten. 🙂

Goeienavond. Net klaar met de Lido leeg maken en brandschoon! Leuk om vissen in de hillstream te zien. De habrosusjes en de espei zwemmen in de quarantainebak met bijna alle planten. De rest van de planten staan in een transparante bak met pompje en verwarming voor het raam in de bijkeuken. Nu bekaf. Morgen verder. Bas staat te koken en ik mag even op de bank hangen. :DD

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Moi, op de bank wat uitbuiken… maar moet er zo nog ff uit om iemand vd trein af te halen op het station.

Mogge deze zonnige start vd vrijdag. Zo ff de streep over für Benzin im tank. En even langs de garage, vd week de auto APK gehad zonder problemen, maar de keurmeester heeft mn koplampen laag afgesteld, zelfs op stand nivo 0 is het niks. Zijn wel LED lampies maar ze mogen best wat beter zicht geven en reflectie. Zet ik de nivo-regeling zelf wel weer lager.

:koffie: Met een plak krentewegge met dikke roomboter. Tank vd Mokka weer vol, scheelt ff €0,45 per liter met de tankstations hier in de omgeving, daar wil ik wel 10km voor rijden. En de koplampen weer wat hoger afgesteld.

Nu beetje rommelen met de aquaria en wat andere zaken.

De vrijdagochtend 50% waterwissel zit erop, CO2 kan weer op niveau gebracht worden…
IMG_0779.jpeg

Je kan overigens goed zien dat er alleen een CO2 vraag is tussen de verlichtingstijden van 12 tot 22 uur, tijdens de nacht tot aan WW is er nauwelijks CO2 verlies

Laatst bewerkt:
Beetje water getest van de nieuwe uitdaging. Water is mooi donker nog steeds. Het hout geeft natuurlijk ook wat kleur en weerspiegeling af.hopelijk komen morgen de planten wel die ik besteld heb. Vanmiddag de Lido verversen. Maar straks om 12u eerst eens naar de visboer voor kibbelingen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan