Hou die regen maar daar Pellejohn.Hier regent het al Albert dus ik ben ook blij dat ik alles heb gedaan.
https://www.nu.nl/weerbericht/63875...is-het-komende-week-weer-volop-lenteweer.html
Ik zal mn best doen Albert want ik blijf toch lekker binnen.Hou die regen maar daar Pellejohn.
Ja sommige hebben er lak aan, of een dom smoesje, en komen de afspraak niet na.Goeienavond. Heb ipv pizza lekker Chinees gekregen van Bas, heerlijk.
Beetje troost omdat iemand die de Lido zou ophalen, niet is op komen dagen. Ik vind dat zo asociaal!! Al 3 dagen met hem bezig. Gisteravond nog een berichtje gekregen om de tijd te bevestigen en vervolgens niet op komen dagen. Grrrrrrrrrr.
Ik word daar zo pissig van! Maar ik heb wel heerlijk gegeten.Ja sommige hebben er lak aan, of een dom smoesje, en komen de afspraak niet na.
Avond.

Ik heb daar ook zo’n hekel aan. En voor die habbekrats dat ze bieden, gooi ik het nog liever op de stort.Goeienavond. Heb ipv pizza lekker Chinees gekregen van Bas, heerlijk.
Beetje troost omdat iemand die de Lido zou ophalen, niet is op komen dagen. Ik vind dat zo asociaal!! Al 3 dagen met hem bezig. Gisteravond nog een berichtje gekregen om de tijd te bevestigen en vervolgens niet op komen dagen. Grrrrrrrrrr.
Welterusten zou ik dan zeggen.Wie goa dr noar berre?
Fout… vertaald vooor jou? Wie gaat er naar bed? Ik nog niet hoor. W8 nog op iemandWelterusten zou ik dan zeggen.
Ikke, tijd voor mijn schoonheidsslaapje!Fout… vertaald vooor jou? Wie gaat er naar bed? Ik nog niet hoor. W8 nog op iemand
Pfff. Alleen nog maar 2 thee gehad, en om 10u 1 koffie en meer ben ik niet nodig, ook nog decaf zelfs, gister net weer 4 kilo koffiebonen besteld die vandaag geleverd worden.Goeiemorgen samen. Heb mijn 3 bekers koffie al weer op! Vandaag de onderkast van de meterbak van houtfolie voorzien. Dan past hij beter bij de rest dan helemaal zwart.
Ik ben een echte koffieleut.😊Als de wereld instort hoop ik dat er nog net tijd genoeg is om een bakkie te zetten.Pfff. Alleen nog maar 2 thee gehad, en om 10u 1 koffie en meer ben ik niet nodig, ook nog decaf zelfs, gister net weer 4 kilo koffiebonen besteld die vandaag geleverd worden.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.