Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Pakket onderweg uit Belgenland naar hier… eens zien hoe lang het duurt… van Heuvelland naar Bergentheim..

Bpost nou veel geluk dan ............ ik verkoop potjes met geduld .....

Middag, weer thuis na een dagje werken nu wat eten naar binnen schuiven.. 😎

Smakelijk eten Lex.

• Leuk
Waarderingen: Lex
Avond, vanmiddag tijdens een fietstochtje kwamen 2 Apache helicopters laag overvliegen. Deze, en volgende week, zijn er laagvlieg oefeningen in de omgeving hier. En dan zo laag mogelijk. Machtig gezicht om die dingen zo langs te zien scheren.

Avond heren. Nou hier vliegt de UMCG heli vaak over en dat is al meer dan herrie genoeg.
Laten ze die helicopters maar aan Oekraine schenken :DD :DD

Goedeavond,

Nog ff lekker een stuk wandelen nagenoeg in de achtertuin.
20250819_191226.jpg

Avond heren. Nou hier vliegt de UMCG heli vaak over en dat is al meer dan herrie genoeg.
Laten ze die helicopters maar aan Oekraine schenken :DD :DD
Moesten wij jou nu aan rusland schenken voor in het leger .

Goedenavond, blijft lang warm. Nog steeds 29 graden.

Ik zag dat dit 10 graden scheelt met Grun.

Ja Nicole hier is het nu 18 graden en morgen 23 en dan zakken we verder weg naar 18 maar ja alles beter dan de hitte die we hadden. Het wordt nu weer koeler op de slaapkamers gelukkig.

@stefanC BPost heeft hard gewerkt, als eerste dag dit jaar denk ik. En mn pakketje is al bij DHL. Morgen op afhaalpunt.
Ps… morgen weer een feestdag in Belgenland? Zie iets op de kalender staan van ene Gabriel?

IMG_0129.jpeg

@stefanC BPost heeft hard gewerkt, als eerste dag dit jaar denk ik. En mn pakketje is al bij DHL. Morgen op afhaalpunt.
Ps… morgen weer een feestdag in Belgenland? Zie iets op de kalender staan van ene Gabriel?

Bekijk bijlage 390037
Het is Nationale Bacon Lovers Day, Nationale Radio Dag, Wereld Muggen Dag, Internationale Hawaiiaanse Pizza Dag, Nationale Chocolade Pecan Pie Dag … en nog veel meer!

Ook hongaarse feestdag , mss nog feestdag voor postbodes ook ....

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan