Friesian
Well-known member
Avond allemaal. Ben bezig met een, euh, welverdiende siësta.. Ofwel een stukkie van een tukkie.
Straks begin je nog op John te gelijken ....Avond allemaal. Ben bezig met een, euh, welverdiende siësta.. Ofwel een stukkie van een tukkie.
Nope denk ut nie, ik heb een houten rollator in gebruik. Misschien bedoel je een John Deere.Straks begin je nog op John te gelijken ....

Nou ja dat is nooit verkeerdStraks begin je nog op John te gelijken ....

Bpost en dan DHL.PostNl of Bpost ?
Uit die potjes is de geduld al verdampt dus kun je nagaan hoelang het onderweg isBpost nou veel geluk dan ............ ik verkoop potjes met geduld .....

Moesten wij jou nu aan rusland schenken voor in het leger .Avond heren. Nou hier vliegt de UMCG heli vaak over en dat is al meer dan herrie genoeg.
Laten ze die helicopters maar aan Oekraine schenken![]()
![]()
Het is Nationale Bacon Lovers Day, Nationale Radio Dag, Wereld Muggen Dag, Internationale Hawaiiaanse Pizza Dag, Nationale Chocolade Pecan Pie Dag … en nog veel meer!@stefanC BPost heeft hard gewerkt, als eerste dag dit jaar denk ik. En mn pakketje is al bij DHL. Morgen op afhaalpunt.
Ps… morgen weer een feestdag in Belgenland? Zie iets op de kalender staan van ene Gabriel?
Bekijk bijlage 390037
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.