Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nee hoor, de eerste week geen bui.

Nou niet zo n bui maar ik had wel gelijk al stelde het met een paar stutters niet veel voor.
Maar goed dinsdag en woensdag kan het weer 24 worden hier maar dan zakken we snel weer naar 20 graden dus ideaal weer.

Middag.

Lekker weekje vulkaan eifel gedaan. Schitterend wandelweer. Erg mooie tovhten gelopen.
En genoten van de duitse keuken!
Duitsland staat inmiddels een stuk hoger op de vakantie ladder.

Forum is onbereikbaar vanuit duitsland.

IMG_0843.jpeg

Middag.

Lekker weekje vulkaan eifel gedaan. Schitterend wandelweer. Erg mooie tovhten gelopen.
En genoten van de duitse keuken!
Duitsland staat inmiddels een stuk hoger op de vakantie ladder.

Mooi he, wij waren ook een weekje daar. En via 4G/5G kwam ik er wel en via VPN op de WiFi. Server in NL gebruiken en het forum denkt dat je in NL woont… zo komen de Oost Europese hackers er denk ik ook doorheen.

Ja en meer landen en dat heeft te maken met de spammers uit Russia.

Mooi dat het is bevallen Marcel en ik heb altijd al gezegd in Duitsland is het beter en dus niet alleen het voetbal ;))

Server in NL gebruiken en het forum denkt dat je in NL woont… zo komen de Oost Europese hackers er denk ik ook doorheen.
Veelal via GB en de USA dus die staan nu ook onder het verscherpte toezicht:DD:DD

Zo, de 3-, 4 weekse haircut ook weer gehad.

Middag,
De eifel is een mooi gebied, ook om te rijden met de auto vroeger aardig wat 'toer' ritjes gedaan. 😉

Middag Lex. Hier hebben we het Noorderplantsoen :DD

Zo tijd voor een broodje knakworst.

Mogguh… dat is toch schrikken zeg als je donateurschap weer schreeuwt om verlenging… toch de ad-blocker maar weer aanslingeren op Safari, of Firefox gebruiken. Maar eens goed over nadenken of ik ga verlengen of toch maar niet. Of lid van beheer worden? dan hoef je niet te betalen toch? 😳 😉

Of lid van beheer worden? dan hoef je niet te betalen toch?
Toch leuk om te horen dat je bereid bent om een paar uur per dag tijd op te offeren :DD ;)) . Ach Albert je weet dat een forum geld kost om dat in de lucht te houden dus het is voor een goede zaak om donateur te worden:deal:

Moge binnenkomers.

Is vriendelijk van john dat hij jou zo komt helpen . Zo zie je maar in nood ken je je vrienden .
Ik weet dat Andre het waardeert dus dan is het iets wat ik graag doe:juggle:

Toch leuk om te horen dat je bereid bent om een paar uur per dag tijd op te offeren :DD ;)) . Ach Albert je weet dat een forum geld kost om dat in de lucht te houden dus het is voor een goede zaak om donateur te worden:deal:

Moge binnenkomers.

Ik weet dat Andre het waardeert dus dan is het iets wat ik graag doe:juggle:
Ben al jaaaaren donateur geweest, maar om er nou veel voordeel van te hebben. En dat het telkens dezelfde zijn, zou wel eens willen weten, ergens inzichtelijk zien hoeveel leden er zijn en hoeveel leden er donateur zijn.

Ben al jaaaaren donateur geweest, maar om er nou veel voordeel van te hebben. En dat het telkens dezelfde zijn, zou wel eens willen weten, ergens inzichtelijk zien hoeveel leden er zijn en hoeveel leden er donateur zijn.
Ja ik denk dat je wel bij de posten kan zien dat niet heel veel leden donateur zijn maar van de vaste groep zijn er toch wel een behoorlijke hoeveelheid donateur.
Ik denk ook niet dat je moet kijken wat een ander doet. Je doet het om het AF te steunen en in de lucht te houden toch?
Als het merendeel van de leden vanmiddag in de sloot springen dan doe jij dat toch ook niet?

Middag allemaal.

Via mijn donatie is John voor mij boodschappen gaan halen en ze komen trouwens deze echt van Appie! 🙂
John had zelfs een krat Jupiler meegebracht voor mij. Echt lief!. :thumbs:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan