Fozzy
Well-known member
Nee hoor, de eerste week geen bui.
John voelde gisterenavond de bui hangen bij Jessica .Denk dat we hier zo een bui gaan krijgen.
Mooi he, wij waren ook een weekje daar. En via 4G/5G kwam ik er wel en via VPN op de WiFi. Server in NL gebruiken en het forum denkt dat je in NL woont… zo komen de Oost Europese hackers er denk ik ook doorheen.Middag.
Lekker weekje vulkaan eifel gedaan. Schitterend wandelweer. Erg mooie tovhten gelopen.
En genoten van de duitse keuken!
Duitsland staat inmiddels een stuk hoger op de vakantie ladder.
Forum is onbereikbaar vanuit duitsland.
Ja en meer landen en dat heeft te maken met de spammers uit Russia.Forum is onbereikbaar vanuit duitsland.

Veelal via GB en de USA dus die staan nu ook onder het verscherpte toezichtServer in NL gebruiken en het forum denkt dat je in NL woont… zo komen de Oost Europese hackers er denk ik ook doorheen.

En wat valt daar te doen in dat plantsoen....🙂Middag Lex. Hier hebben we het Noorderplantsoen![]()
Nou momenteel Noorderzon festival voor lui die van harde muziek en zuipen houdenEn wat valt daar te doen in dat plantsoen....🙂
Is vriendelijk van john dat hij jou zo komt helpen . Zo zie je maar in nood ken je je vrienden .Morgen allemaal.
Boodschappen zijn thuis.
Toch leuk om te horen dat je bereid bent om een paar uur per dag tijd op te offerenOf lid van beheer worden? dan hoef je niet te betalen toch?
. Ach Albert je weet dat een forum geld kost om dat in de lucht te houden dus het is voor een goede zaak om donateur te worden
Ik weet dat Andre het waardeert dus dan is het iets wat ik graag doeIs vriendelijk van john dat hij jou zo komt helpen . Zo zie je maar in nood ken je je vrienden .

Ben al jaaaaren donateur geweest, maar om er nou veel voordeel van te hebben. En dat het telkens dezelfde zijn, zou wel eens willen weten, ergens inzichtelijk zien hoeveel leden er zijn en hoeveel leden er donateur zijn.Toch leuk om te horen dat je bereid bent om een paar uur per dag tijd op te offeren![]()
. Ach Albert je weet dat een forum geld kost om dat in de lucht te houden dus het is voor een goede zaak om donateur te worden
Moge binnenkomers.
Ik weet dat Andre het waardeert dus dan is het iets wat ik graag doe![]()
Ja ik denk dat je wel bij de posten kan zien dat niet heel veel leden donateur zijn maar van de vaste groep zijn er toch wel een behoorlijke hoeveelheid donateur.Ben al jaaaaren donateur geweest, maar om er nou veel voordeel van te hebben. En dat het telkens dezelfde zijn, zou wel eens willen weten, ergens inzichtelijk zien hoeveel leden er zijn en hoeveel leden er donateur zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.