Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nee die worstjes hebben een hele andere smaak en ik vond het niks maar ja ze zijn ook een stuk goedkoper dan de UNOX. Bockworsten van AH in zo n pot zijn wel lekker.

Avond, 15 vissen uit het kanaal gehengeld en gelijk weer terug gezet. Ben niet zo van bewaren in een leefnet.
Nu bakkie fhee.

Moge heren en het worden vier warme dagen maar goed zaterdag hier nog maar 22 en de volgende week zo n 22-23 dus dat is prima weer.

Moi, beetje broeierig hier met de hoge bewolking. Zojuist een nieuwe drukregelaar besteld voor mn co2. Krijg hem niet meer afgesteld… druk op 2.5 bar en dan nog kan je met de fijn regelventiel niet meer bellen geven, tja, alles kan stuk dit dus ook…

IMG_0107.png

Middag Albert en heb je de fijnafstelling er al uitgedraaid en schoongeblazen? Soms zit vaar een stofje/vuiltje in.

Heb al van alles geprobeerd dus geen resultaat. T is ook al een oudje inmiddels. Dus tijd voor vernieuwing.

Middag Lex en de zon komt hier nu ook door. Laten we hopen dat het snel zaterdag is en het flink afkoelt.

• Leuk
Waarderingen: Lex
Nou ik kom net van buiten en van mij mag het vrijdag zijn zodat het weer flink afkoelt. Vanmorgen ging het prima maar nu is het vies warm.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan