Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedenavond.
Ik het verkeer in 19 jaar pas 1 boete gehad voor 4km te hard. En een boete naar inkomen lijkt mij niks waarom moet een hardwerkende meer betalen voor een overtreding als bijvoorbeeld beun de haas.
Als hard werkende weet je belastingdienst je al te vinden.

Goedenavond.
Ik het verkeer in 19 jaar pas 1 boete gehad voor 4km te hard. En een boete naar inkomen lijkt mij niks waarom moet een hardwerkende meer betalen voor een overtreding als bijvoorbeeld beun de haas.
Als hard werkende weet je belastingdienst je al te vinden.
Ja maar ja ik ga ervanuit dat je per ongeluk een keer te diep het gaspedaal indrukt en als je dan een boete van 200 euri krijgt dan is dat voor iemand met flink vermogen een lachertje en die gaan er dus ook niet door opletten maar voor iemand met het minimumloon is het amper te betalen.
Dus ja ik denk bekeuren en rekening houden met het vermogen maar ook als stok achter de deur bij herhaling een zwaardere boete.
Vaak zie je ook de dikke en snelle BMW en Mercedes je met een bloedgang inhalen maar ja die lachen om een bekeuring.

Ja maar ja ik ga ervanuit dat je per ongeluk een keer te diep het gaspedaal indrukt en als je dan een boete van 200 euri krijgt dan is dat voor iemand met flink vermogen een lachertje en die gaan er dus ook niet door opletten maar voor iemand met het minimumloon is het amper te betalen.
Dus ja ik denk bekeuren en rekening houden met het vermogen maar ook als stok achter de deur bij herhaling een zwaardere boete.
Vaak zie je ook de dikke en snelle BMW en Mercedes je met een bloedgang inhalen maar ja die lachen om een bekeuring.
Geloof me ik rijd ook altijd snelle auto's 300pk+ maar een boete daar heb ik geen zin. Ik word al chagrijnig bij het idee als ik denk geflitst te zijn maar gelukkig tot op heden pas 1 x echt geflitst voor een flut overtreding. En ja een zwaardere overtreding moet harder aangepakt worden maar degene die een zware overtreding begaat geeft daar ook niets om anders zou je jezelf wel een beetje gedragen in het verkeer ongeacht de auto die je onder je kont hebt.

Geloof me ik rijd ook altijd snelle auto's 300pk+ maar een boete daar heb ik geen zin
Nou ja niet elke eigenaar van een snelle auto zit goed in de slappe was maar die popie ondernemers die flink verdienen en dat soort lui die lachen vaak om een boete van 200 euri s en soms hoor je dat ze om de haverklap zo n boete krijgen.
Voor hun is geld maken belangrijker en dan kan in hun ogen 5 min tijd besparen door te hard te rijden voordelig uitpakken.

Maar ook in het algemeen vindt ik dat boetes naar inkomen moeten hoor. En dan wel bij een herhaling een hogere boete als stok achter de deur.

Mensen met een hoog inkomen doe je niet zoveel pijn met een boete van 150 euro maar iemand die in de bijstand zit wel.

Goedemorgen allemaal. Tijd om de deur open te zetten voor frisse lucht en voorlopig eerst de laatste echt hele warme dag.

Morgen allemaal. Hier ook de deur opengezet. Aerm boerke dus elke donatie is welkom. Graag wel in gepast geld. Pakketjes gaan niet in brievenbus. 😛

Moge Stefan. We maken ons op voor de laatste echt warme dag. Ik kijk al uit naar het weekend met 20 graden.

hier voor het weekend 24 a 25 graden en dinsdag terug 31 , daarna wordt het wat minder ....

Nou ja niet elke eigenaar van een snelle auto zit goed in de slappe was maar die popie ondernemers die flink verdienen en dat soort lui die lachen vaak om een boete van 200 euri s en soms hoor je dat ze om de haverklap zo n boete krijgen.
Voor hun is geld maken belangrijker en dan kan in hun ogen 5 min tijd besparen door te hard te rijden voordelig uitpakken.

Maar ook in het algemeen vindt ik dat boetes naar inkomen moeten hoor. En dan wel bij een herhaling een hogere boete als stok achter de deur.

Mensen met een hoog inkomen doe je niet zoveel pijn met een boete van 150 euro maar iemand die in de bijstand zit wel.
Hier in Belgie zou de arme man die met dikke bmw rijd er ook niet om kijken OCMW betaald toch de boete . Ongeveer hetzelfde in Nederland met sociale bijstand alleen is dat in belgie veel uitgebreider .

Ja hier hoef je niet om bijstand te vragen met een boete. En dat is terecht.

Mogge. T is lekker broeierig tot nu toe. De zon komt er net bij gelukkig waardoor het misschien wat anders aan gaat voelen,

Moge Albert en hier ook wat zon maar ja dan krijgen we weer die vieze 30 graden. Maar ja het wordt beter en het weekend kan alles weer afkoelen.

Moge Michael maar ik zeg alvast middag allemaal.

Ik zeg alvast avond allemaal.

Avond Stefan en je hebt dus een lang weekend.

Morgen is onze-lieve-vrouw-hemelvaart = feestdag in Belgie . jullie in Nederland geloven niet in Maria en onbevlekte ontvangenis . Redelijk dom van jullie anders had je nu ook feestdag en uiteindelijk was het Jozef zijn probleem als hij dat niet zag dat zijn vrouw vreemd is gegaan met Gabriel .

Morgen is onze-lieve-vrouw-hemelvaart = feestdag in Belgie . jullie in Nederland geloven niet in Maria en onbevlekte ontvangenis . Redelijk dom van jullie anders had je nu ook feestdag en uiteindelijk was het Jozef zijn probleem als hij dat niet zag dat zijn vrouw vreemd is gegaan met Gabriel .
Bijna avond, nog dommer van jullie dat jullie dat verhaal geloven… waar staat dat ergens in de bijbel? Ben het nog nooit tegen gekomen dat Gabriel verantwoordelijk was voor het bezwangeren van Maria….

Aartsengel Gabriël is een belangrijke figuur in het jodendom, christendom en de islam. Hij is bekend als boodschapper van God en wordt vaak geassocieerd met aankondigingen en belangrijke gebeurtenissen. In het christendom is hij vooral bekend van de aankondiging van de geboorte van Jezus aan Maria (Maria Boodschap of Annunciatie). In de islam staat hij bekend als Djibriel en wordt hij gecrediteerd voor het overbrengen van de Koran aan de profeet Mohammed.

Bij deze het verzoek om het niet te hebben over godsdienst zoals in het reglement staat aangegeven.
En ja tegenwoordig handhaven we daar iets strenger op dan voorheen:sorry:

Als Albert het gelezen heeft mag je het verwijderen John zo heeft ie ook iets bijgeleerd hahahahaha

Als Albert het gelezen heeft mag je het verwijderen John zo heeft ie ook iets bijgeleerd hahahahaha
Ik vondt het wel bij enige opvoeding passen, en belangrijk genoeg om ff op door te gaan, belangrijker als politiek enzo.. 😉

Ik vondt het wel bij enige opvoeding passen, en belangrijk genoeg om ff op door te gaan, belangrijker als politiek enzo.. 😉
zolang we er zellf fun in hebben hahaha ( en een vrije dag )

Ja dat zal wel Albert maar in het reglement staat dat godsdienst niet is toegestaan en we waren daar altijd soepel in maar goed op verzoek van bepaalde leden zijn we enkele regels weer wat strenger gaan handhaven.
Je kan altijd met Stefan in de pb hier verder over praten als je dat zou willen.

Verdere posten over dit onderwerp zullen we dan ook zonder aankondiging verwijderen.

Staat ook iet over gifjes enzo in het reglement, of is dit vrije interpretatie?
  • Afbeeldingen in geen geval denigrerend, kwetsend of hinderlijk (bewegend en animated) zijn.

Straks moeten we nog samen op zondag naar de ......

Staat ook iet over gifjes enzo in het reglement, of is dit vrije interpretatie?
  • Afbeeldingen in geen geval denigrerend, kwetsend of hinderlijk (bewegend en animated) zijn.
Gifjes mogen zoals je weet maar niet in het GDT. Ook gifjes mogen natuurlijk niet gaan over zaken die niet mogen op het forum.

Goede avond, wat een temp. he....om te werken net te veel 🤔 dik boven de 30 op de werkplek.

Hou je ze nog een beetje onder de duim John.....🤣🤣

Over de eerdere discussie over bekeuringen, de laatste dure was hier 300+ euro voor wat te snel rijden wel zo'n 5 jaar geleden hoor.
Geloof me ik rijd ook altijd snelle auto's 300pk+ maar een boete daar heb ik geen zin. Ik word al chagrijnig bij het idee als ik denk geflitst te zijn maar gelukkig tot op heden pas 1 x echt geflitst voor een flut overtreding. En ja een zwaardere overtreding moet harder aangepakt worden maar degene die een zware overtreding begaat geeft daar ook niets om anders zou je jezelf wel een beetje gedragen in het verkeer ongeacht de auto die je onder je kont hebt.
Waar rij je dan in ben wel benieuwd als auto liefhebber......

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan