Zo wat weer spannende strijd om plek 1 en voor plek 4 en 5. Colin mooie 5e plek. Geweldig gedaan van Alonso.
Tja zoiets zie je niet vaak in de F1
Tja zoiets zie je niet vaak in de F1

Ben je niet een beetje in de war....Alonso rijdt in de f1 hoor !Zo wat weer spannende strijd om plek 1 en voor plek 4 en 5. Colin mooie 5e plek. Geweldig gedaan van Alonso.
Tja zoiets zie je niet vaak in de f1
Dit is misschien wel een verre achterneefBen je niet een beetje in de war....Alonso rijdt in de f1 hoor !
Hm.. ze komen meestal niet verder dan Moto2 de Nederlanders de laatste jaren, beetje talent maar niet genoeg om door te stoten en de sponsoring is ook niet top of the bill zoals de andere rijders. En dat heeft Max dan weer wel, het talent, EN het geld om door te stoten en een paar keer Kampioen te worden.Zo wat weer spannende strijd om plek 1 en voor plek 4 en 5. Colin mooie 5e plek. Geweldig gedaan van Alonso.
Tja zoiets zie je niet vaak in de F1![]()

Ja, daarom ben ik meer van electrisch of gasbbq.. al noemt een echte grillmaster dat vloeken in de kerk heb ik gemerkt.. dat is geen bbqen zeggen ze dan, dat is gewoon bakken.Avond Albert en ja met kolen heb je veel meer stinkerij.
Koffietijd…Nou wat een rust hier zeg.

Gelukkig ook een hele boel niet of die komen vaak in de pauze even langs maar ja vandaag niet. Gelukkig had ik de nodige aanspraak in de chater zijn mensen die andere dingen te doen hebben he…

Tja, nu wil ik wel iets zeggen, maar beter om mn vingers te laten zwijgen….Gelukkig ook een hele boel niet of die komen vaak in de pauze even langs maar ja vandaag niet. Gelukkig had ik de nodige aanspraak in de chat
Middag Albert en we krijgen nog 3 mooie dagen en dan is het eerst gebeurt. Maar ja 20-21 is een prima temp en helemaal gelet op de tijd van het jaar.
Dan klopt het toch dat men zegt verstand komt met de jarenTja, nu wil ik wel iets zeggen, maar beter om mn vingers te laten zwijgen….

Bij de meeste ja, bij de meeste is het nooit geweest of heel snel weer verdwenen.Dan klopt het toch dat men zegt verstand komt met de jaren![]()
![]()
![]()
![]()

Je blijft toch ook uitzonderingen houden LexGelukkig ben ik dan nog jong......😎 Goedemiddag !

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.