Fozzy
Well-known member
John leeft duidelijk in een andere tijdzone.Nee hoor, loopt hier keurig op tijd![]()
John leeft duidelijk in een andere tijdzone.Nee hoor, loopt hier keurig op tijd![]()
Soms zelfs op een andere planeet volgens mijJohn leeft duidelijk in een andere tijdzone.

Ik help het hopen voor je want voor je het weet kom je me anders nog tegen ookSoms zelfs op een andere planeet volgens mij![]()

. Lijkt me een gevalletje voor KASSA😀😀Ik zeg maar niet teveel, ik zat te denken aan een beperkte houdbaarheidsdatum e.d. 😱Ik vindt dat we met zn alleen Boeing maar moeten aanspreken op hun handelswijze. Ze zijn zelfs niet in staat om optijd een oude man te voorzien van een fatsoenlijk vervoersmiddel. Lijkt me een gevalletje voor KASSA😀😀
https://www.nu.nl/economie/6379335/...gesteld-pas-in-2028-nieuwe-air-force-one.html
Dat is al een keer gebeurtIk help het hopen voor je want voor je het weet kom je me anders nog tegen ook![]()
![]()

Ik hoorde dat je nog niet van de schrik bent bekomenDat is al een keer gebeurt![]()

Koopje, ik hoorde gisteren prijzen van €6000 voor de finalewedstrijden. En dan heb je het alleen maar over toegangsprijzen, wat te denken van eten en drinken en hotelovernachtingen.https://www.nu.nl/voetbal/6379344/v...koopfase-wk-tickets-ondanks-hoge-prijzen.html
Wat een prijzen zeg. Dik 150 voor de eerste ronde.
Niet normaal meer hoor.Koopje, ik hoorde gisteren prijzen van €6000 voor de finalewedstrijden. En dan heb je het alleen maar over toegangsprijzen, wat te denken van eten en drinken en hotelovernachtingen.

Ik betaal voor al mn collega’s….. als ik de hoofdprijs win in de staatsloterij oudejaarstrekking.. 😎Ik neem er drie in catergorie 1 denk ik![]()
Mocht je die niet winnen dan kun je altijd nog op zondag met ze naar de plaatselijke voetbalclub toeIk betaal voor al mn collega’s….. als ik de hoofdprijs win in de staatsloterij oudejaarstrekking.. 😎

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.