G
Goldie83
Guest
Net begonnen met de opstart van mijn nieuwe garnalenbakje. Het gaat om de Superfish Expert 30 in de kleur wit. Mooi strak bakje met Led verlichting.
Even schoongemaakt met gewoon water
Zwart zand van de Hornbach, had 2 zakken van 5 kilo, uiteindelijk nog niet eens ��n hele zak gebruikt....
Katten vonden het reuze interessant natuurlijk 😉
Stuk hout erin en filtertje (hopelijk komt deze week mijn andere filter aquael turbo 500), verwarming op 22 graden gezet. Even een vuilniszak erachter, komt nog een zwarte poster.
Van de week maar even wat mos en misschien wat hele kleine plantjes bestellen.
Hoe zit het eigenlijk met voedingsstoffen voor mossen (en plantjes), mag je vloeibare plantenvoeding toevoegen bij garnalen?
Tips voor inrichten oid zijn welkom.
Ik denk dat ik er blue fairy garnalen in ga doen, maar goed dit duurt nog wel een paar weken.
Even schoongemaakt met gewoon water
Zwart zand van de Hornbach, had 2 zakken van 5 kilo, uiteindelijk nog niet eens ��n hele zak gebruikt....
Katten vonden het reuze interessant natuurlijk 😉
Stuk hout erin en filtertje (hopelijk komt deze week mijn andere filter aquael turbo 500), verwarming op 22 graden gezet. Even een vuilniszak erachter, komt nog een zwarte poster.
Van de week maar even wat mos en misschien wat hele kleine plantjes bestellen.
Hoe zit het eigenlijk met voedingsstoffen voor mossen (en plantjes), mag je vloeibare plantenvoeding toevoegen bij garnalen?
Tips voor inrichten oid zijn welkom.
Ik denk dat ik er blue fairy garnalen in ga doen, maar goed dit duurt nog wel een paar weken.