Hallo allemaal hierbij het begin van onze Juwel rio 180.
Compleet gekocht zoals ik in dit topic verteld hebt.
We gaan dus proberen met een redelijk low budget er een mooie bak van te maken wat zeker moet lukken denk ik. Foto's zijn van foto camera en telefoon (telefoon is beetje beroerd geworden helaas)
Als eerste zijn we nu begonnen met de bak een kleur te geven dat het weer 1 geheel word.
Sorry deze foto is beroerd 😳 verder naar onder zijn ze wat beter
De kast was bruin en aquarium was zwart gemaakt(was ook bruin) maar wij vonden persoonlijk wit een mooie kleur, dus daarmee aan de slag gegaan.

Zo in de grond verf gespoten en begint het er al een beetje op te lijken

De tweede laag erop.

Hier staat de onder kast al 1 keer in de lak en zijn we het aquarium af te plakken om primer erop te verwerken.

Na een paar lagen is dit het geworden, ik zeg dat die echt opgeknapt is.

Aquarium weer op piepschuim geplaatst om de onder kast in de laatste lak te zetten. Bewust gekozen de deksel mooie zwart te houden.

Handgreepjes weer mooie gemaakt en weer gemonteerd aan de deurtjes.
Tot zover weer even 😉
Compleet gekocht zoals ik in dit topic verteld hebt.
We gaan dus proberen met een redelijk low budget er een mooie bak van te maken wat zeker moet lukken denk ik. Foto's zijn van foto camera en telefoon (telefoon is beetje beroerd geworden helaas)
Als eerste zijn we nu begonnen met de bak een kleur te geven dat het weer 1 geheel word.
Sorry deze foto is beroerd 😳 verder naar onder zijn ze wat beter
De kast was bruin en aquarium was zwart gemaakt(was ook bruin) maar wij vonden persoonlijk wit een mooie kleur, dus daarmee aan de slag gegaan.
Zo in de grond verf gespoten en begint het er al een beetje op te lijken

De tweede laag erop.
Hier staat de onder kast al 1 keer in de lak en zijn we het aquarium af te plakken om primer erop te verwerken.

Na een paar lagen is dit het geworden, ik zeg dat die echt opgeknapt is.
Aquarium weer op piepschuim geplaatst om de onder kast in de laatste lak te zetten. Bewust gekozen de deksel mooie zwart te houden.
Handgreepjes weer mooie gemaakt en weer gemonteerd aan de deurtjes.
Tot zover weer even 😉