Topicstarter
Topicstarter
Zora
Guest
Jornoo zei:Ik kijk vooruit naar nieuwe updates 😉
Die komen er zeker weten 🙂
Binnenkort zal ik even weer een foto-update doen.
Jornoo zei:Ik kijk vooruit naar nieuwe updates 😉
deze slak krijg je niet snel een plaag van, en ze eten andere slakken eitjes en algen opJornoo zei:Waarom zou je slakken willen? Voor je het weet heb je een plaag
ricky14 zei:hoe heten die gele slakken in je aquarium?? ik ben namelijk opzoek naar slakken, die niet graag een plant lusten 😀
ricky14 zei:hele mooie bak!
SaskiaP zei:Weer een prachtige jungle 🙂 maar ik wacht natuurlijk nog wel op een totaaltje 🙂
Pardon: ik zie dat je een paar dagen terug een totaaltje hebt geplaatst! Het ziet er inderdaad 'af' uit!
Seabait zei:Ziet er super uit en je maakt mooie foto's!
aqua1992 zei:Erg mooie bak! Ik kies zelf meestal ook voor deze planten met hout en een donkere bodem 😛
Een ander leuk slakje in de bak is de Afrikaanse renslak. Blijven ook van je planten af ;-)
Zwits zei:ziet er goed uit hoor!
begint al wat wilder te lijken.
SaskiaP zei:Zie je, het promoten werkt 😉
Richvio zei:Je drijfplanten voegen met hun wortels echt een extra waarde toe. Mooi hoor
astrid j zei:Geef niks hoor, als ik met onderhoud bezig ben, doe ik het licht ook aan, je moet toch zien waar je mee bezig bent, in al die jaren nooit enig nadeel van ondervonden.
astrid j zei:Ja, dat is waar, ik doe alleen de achterste verlichting aan en dek het even af met een plaat van de bak, dan kijk je er niet zo in idd.
Ik schuif die achterste lichtbak zover mogelijk naar achteren, zodat ik wel vrij spel heb in de bak om onderhoud te plegen. Het is even uitvogelen hoe je dat het makkelijkst doet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.