Ja daar heb je wel een punt natuurlijk. En ja planten zijn best wel duur en jij hebt denk ik wel 39 potjes 

37 - máár, als lesbische vrouw ben ik over het algemeen wel van het hoe meer potjes, hoe beterJa daar heb je wel een punt natuurlijk. En ja planten zijn best wel duur en jij hebt denk ik wel 39 potjes![]()
heheDankjewel Ed!Scape ziet er goed uit 👌.
Haha, ja als je de lege potjes van de planten spaart is dat begrijpelijk37 - máár, als lesbische vrouw ben ik over het algemeen wel van het hoe meer potjes, hoe beterhehe

Ik neem aan dat het om een 2kg CO2 vulling gaat?Dan denk je, 6kg + gewicht van zo'n flessie, prima te doen..
Ja dat van dat eruit schieten hebbie wel punt, zat me al te bedenken wat handiger was met zo'n joekel. Schuiven ging ie geheid, leek me ook niet wat. Hij zat in ieder geval niet recht achter me.Ik neem aan dat het om een 2kg CO2 vulling gaat?
Goede bedoeling om ‘m net als een kind zo in de gordels te plaatsen maar dat is erg gevaarlijk bij een botsing, hij schiet echt uit de gordels en gaat door de voorruit al je veel geluk hebt.
Plat leggen in bagage ruimte tegen achterleuning en met iets opvullen zodat deze niet gaat schuiven, eventueel een spanbandje door fles beugel en aan bevestiging punten in bagage ruimte zodat deze niet de passagiers ruimte kan bereiken
Ik ook!Dat zijn nog een boel plantjes! Benieuwd hoe het er straks uit gaat zien.
Dan weegt zo’n fles al gauw 10kg, mogelijk veel meerJa dat van dat eruit schieten hebbie wel punt, zat me al te bedenken wat handiger was met zo'n joekel. Schuiven ging ie geheid, leek me ook niet wat. Hij zat in ieder geval niet recht achter me.
En nee, ik bedoel toch echt 6kg. Voorheen had ik 0,5 en later 2, dat pastte makkelijker haha. Misschien timmer ik wel een keer een soortement kissie dat ie wel een soort van vast ligt in de kofferbak.
Ik ook!
Klopt, ik plant liever wat zwaarder in het begin. Zeker met de langzame groeiers als bucephalandra en anubias.
Dat scheelt dan weer, de gasboer waar ik ga die vult gewoon de fles die je zelf meeneemt, dus 1x het plankje wat hoger zetten en dan ben ik klaar.Dan weegt zo’n fles al gauw 10kg, mogelijk veel meer
Zelf maakt ik ook gebruik van zowel 6 als 10kg vullingen.
M.b.t de afmetingen van mijn ruil-flessen, de leverancier heeft verschillende afmetingen voor dezelfde inhoud, heb dan altijd een rolmaatje bij mij om te controleren of de fles past in meubel.
https://aquaforum.nl/threads/aquatlantis-sublime-100-246l-van-tutorial.182847/post-2578888
Hmmm.....misschien kan ik dat excuus gebruiken om er gelijk een nieuwe keuken in te zettenJe mot dr wat voor over hebben zeg, zo'n aquarium haha

Rigoreus 😆Hmmm.....misschien kan ik dat excuus gebruiken om er gelijk een nieuwe keuken in te zetten![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.