Over de mooiigheid ben ik eigenlijk niet zo tevreden, wel hoe de bak tot nu toe draait.Een mooie bak hoor!
1. omdat het op deze wijze het licht minimaal tot niet tegenhoudtWaarom laat je dat niet lekker door de bak gaan Joost?

Als je héél goed kijkt zie je er zelfs 2 😉Gebruik je ook een dropchecker Joost?
Dit bewijst weer de slechte kwaliteit van een Action leesbril want ik zie niksAls je héél goed kijkt zie je er zelfs 2 😉

Als je niks ziet ligt dat niet aan de bril, maar moet je de ogen open doen Sjon.Dit bewijst weer de slechte kwaliteit van een Action leesbril want ik zie niks
Een “out of the box” DCAls je héél goed kijkt zie je er zelfs 2 😉
Denk dat een bosmaaier handiger gaat zijnLekker groen. Binnenkort tijd om de grasmaaier uit de schuur te halen?
Zoiets behoor je met beleid te doen Joost en dan is de enige optie een nagelknippertjeDenk dat een bosmaaier handiger gaat zijn

Ik zal het doorgeven aan de vrouw, SjonZoiets behoor je met beleid te doen Joost en dan is de enige optie een nagelknippertje![]()

Dit was een supergoed idee, maar helaas kruipt water omhoog. Heet schijnbaar capillaire werking.
Ik denk dat... weet ook niet meer of ik met 100% infill geprint heb.Zuigt de print zich vol water..
Ja... en lekt het buiten de bak weg?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.