F
frankyman
Guest
Beste Forummers,
Ik ben niet een druk postend lid, maar ik lees hier wel vaak mee 🙂
Ik zal eerst even een link plaatsen naar het topic over mijn bak :
Frank's Lido
Mijn bak zag er dus aardig goed uit, en bemestte mijn planten met profito en ik heb een co2 set.
Een tijdje geleden heb ik besloten over te gaan op de dosator van Dennerle, icm het V30 planten voeding middel.
de reden hier toe was dat ik een drukke tijd voor de boeg had, veel van huis was en + een vakantie.
automatische planten voeding leek mij dus ideaal!
echter nadat ik vorige week thuis kwam van vakantie, zag mijn bak er niet zo goed meer uit...
Zie onderstaande foto's :
Dit is even ingezoomd op een aantal plekken in de bak.
kan dit aan de plantenvoeding liggen? Ik ben bij de LFS geweest, en die zeggen het niet te herkennen..
Mochten jullie tips hebben hoor ik het graag !🙂
Ik ben niet een druk postend lid, maar ik lees hier wel vaak mee 🙂
Ik zal eerst even een link plaatsen naar het topic over mijn bak :
Frank's Lido
Mijn bak zag er dus aardig goed uit, en bemestte mijn planten met profito en ik heb een co2 set.
Een tijdje geleden heb ik besloten over te gaan op de dosator van Dennerle, icm het V30 planten voeding middel.
de reden hier toe was dat ik een drukke tijd voor de boeg had, veel van huis was en + een vakantie.
automatische planten voeding leek mij dus ideaal!
echter nadat ik vorige week thuis kwam van vakantie, zag mijn bak er niet zo goed meer uit...
Zie onderstaande foto's :
Dit is even ingezoomd op een aantal plekken in de bak.
kan dit aan de plantenvoeding liggen? Ik ben bij de LFS geweest, en die zeggen het niet te herkennen..
Mochten jullie tips hebben hoor ik het graag !🙂