op de 2de foto staat een Zebrasoma velifer, een doktersvis en een redelijk grote ook nog.Mooi 😍 is de vis van foto2 een pitvis?
Dankjewel voor de toelichting, heb 0,0 verstand van zeewateraquaria, maar wat een geweldig mooie vis is dat zegop de 2de foto staat een Zebrasoma velifer, een doktersvis en een redelijk grote ook nog.
Zeker weten, eigenlijk wordt hij te groot voor het aquarium maar ik kan geen afscheid van hem nemen.Dankjewel voor de toelichting, heb 0,0 verstand van zeewateraquaria, maar wat een geweldig mooie vis is dat zeg
Hydra heb ik niet gehad, ik heb aiptasia welke ik bestrijd met aiptasia-x. Wekelijks dood ik een anemoontje of 2, wat me doet vermoeden dat ik ergens 1 over het hoofd zie.Fraaie foto s Frans en was jij niet degene die Hydra had? Hoe heb je dat bestreden want ik lees dat de koralen in quarantaine waren.
14 dagen geleden nog eens een tritontest opgestuurd, vandaag het resultaat ontvangen. Om de bak op Triton te sturen is dat toch wel erg lang wachten en kom je altijd te laat met bijsturen zou ik denken.
Ik denk dat het komt omdat Belgie moeilijk te vinden was voor de postbezorger FransDe 31ste op de post gedaan en Gisterenavond de resultaten ontvangen. De vorige tests waren hier inderdaad sneller hier maar die zijn al wel enkele jaren geleden. Voor mij is het niet zo erg, het is vooral een controle op de waarden die ik zelf meet maar als je Triton stuurt dan is dat wel degelijk te lang. Inderdaad nu inlezen over ionide en boor.
Op een zondag ?😊De 31ste op de post gedaan en Gisterenavond de resultaten ontvangen. De vorige tests waren hier inderdaad sneller hier maar die zijn al wel enkele jaren geleden. Voor mij is het niet zo erg, het is vooral een controle op de waarden die ik zelf meet maar als je Triton stuurt dan is dat wel degelijk te lang. Inderdaad nu inlezen over ionide en boor.
Ik heb hem gewoon in de bus gestoken, mits genoeg postzegels zou dat hier geen verschil mogen uitmaken.Op een zondag ?😊
Ik deed ie altijd op post in een postpunt , niet gewoon in een brievenbus aan 't straat .
Zowel in nederland als in belgie verstuurd , dat maakte eigenlijk weinig verschil in tijd dat je moest wachten .
ik wist niet eens dat ze een nieuw adres hadden, de test lag hier al enkele jaren in de kast dus zal wel het oude adres geweest zijnStuur jij dit naar het nieuwe adres , dat deed ik dus niet , gewoon altijd naar het oude ...
Ik hoop het niet😳
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.