Topicstarter
Topicstarter
jsiegmund
Guest
Nou ja, dat van dat zuur wist hij in ieder geval wel, want werd gewaarschuwd voor m'n vingers 😉
jsiegmund zei:Update! Bewoners!
Afgelopen zaterdag naar LFS geweest. Water opnieuw getest, was perfect nu. Daarom toch maar besloten om wat bewoners te nemen. Ik noem ze: de onderhoudsploeg, want dat is de voornaamste reden waarom ik ze alvast genomen heb. Het zijn 6 corydorasjes, 4 algeneters en 2 vuurgarnalen. Die laatste waren om eens te kijken hoe dat zou gaan. Niet geheel onterecht blijkt nu, want ��n heeft de overgang niet overleeft, die trof ik gisteren dood aan. Was vanaf het begin al weinig beweeglijk, dus ik denk eigenlijk dat die al niet in beste staat het zakje in gegaan is. De andere ben ik momenteel even kwijt, maar heeft zichzelf gisteren wel een paar keer laten zien. Maar even in de gaten houden dus. Uiteindelijk zou ik een leuke populatie garnaaltjes willen. Levert dat nog problemen op in combinatie met de cory's?
Hoe gaan jullie winkels hier mee om trouwens; zo'n dier wat eigenlijk vrijwel direct al overlijdt? Krijg je dan een nieuwe?
Ben er verder heel erg blij mee overigens; die algeneters hadden inmiddels een feestmaal. De corydorasjes vegen de bodem mooi schoon, alles ziet er stukken beter uit nu. Ze zwemmen aan de zijkanten van de bak regelmatig naar boven en beneden; is dat normaal gedrag? Even wennen aan de afmetingen van hun nieuwe verblijf? Foto's volgen asap.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.