benvo
Well-known member
Haha, luie donder! 😉Hier is de doorgang richting de mandjes.
Als daar de watten voor zitten haal je het grootste deel van het vuil eruit voor het in het filter komt.
Bekijk bijlage 392455
Meer werk dan alleen het voorfilter.
Haha, luie donder! 😉Hier is de doorgang richting de mandjes.
Als daar de watten voor zitten haal je het grootste deel van het vuil eruit voor het in het filter komt.
Bekijk bijlage 392455
Meer werk dan alleen het voorfilter.
Bedankt 👍zoiets zocht ik voor (niet aquarium) onze lucht-ontvochtigerHier waar het verkrijgbaar is:
https://nl.aliexpress.com/item/1005...|x_object_id:1005005097476171|_p_origin_prod:
Dit systeem werkt van onder, waar het water inkomt, naar boven. Dus onderop zit de grove filtering en wordt fijner na gelang je verder in je filterkomt. Dus bovenin vind de eindfiltering plaats. Wat je overal precies in doet hangt om die filtering te bereiken van jezelf af.Stel ik neem zo een sunsun. Hoe deel ik die in? Standaard sponzen of bijv de zwarte eruit en daar filtervlies?
Bekijk bijlage 392460
En is het bij jou nu beter qua zweefvuil? Jij hebt 2 van de 5 watten vervangen ook door watten?
Dankjewel. Ik vind de huidige voorfilter van oase met ipv 2 sponsjes filterwatten niet genoeg presteren.
Vind ook de watten in het standaard oase voorfilter eromheen draaien niet ideaal.Vind dat je wel snel opgeeft, 24 uur is niet veel tijd om het al aanwezige zweefvuil af te vangen.
Beste Randolph.Dankjewel. Ik vind de huidige voorfilter van oase met ipv 2 sponsjes filterwatten niet genoeg presteren. Ik ga de filter aanpassen naar enkel biologisch met onder spons en ga deze losse voorfilter erbij zetten. Thanks voor jullie adviezen!
Is het wellicht het proberen waard om een spraybar te maken voor de gehele achterwand om de stroming te verbeteren?Als je woelende Cory s hebt dan zou dat mede de oorzaak kunnen zijn. Ik heb dat met Sluierstaarten en die zijn wat groter maar dan zie je dat ook heel vaak.
Ik wil graag uitsluiten of het aan mijn stroming ligt.Ik weet niet of dat veel verschil zal maken.
Dat lijkt langzaam de goede kant op te gaan.Heb je de algen inmiddels onder controle?
Ook die veroorzaken vuil wat rond zweeft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.