Met een stukje slang en een losse spraybar (van Eheim of JBL bijvoorbeeld) kun je volgens mij aan het Juwel uitstroompijpje wel iets in elkaar friemelen.MarlonnekeW zei:De uitstroom staat op het oppervlak gericht, maar is ook lastig te stellen, omdat hij erg dicht bij de achterwand zit (ik heb de achterwand zelfs een stukje moeten uitsnijden om alles passend te maken).
Juwel heeft ook b.v. geen sproeibuizen, die erop passen. Ik zou wel een minder sterke pomp kunnen kopen, maar eigenlijk vind ik een goede circulatie ook wel belangrijk. Het visbestand op deze situatie aanpassen is dan misschien toch makkelijker.
MsFelix zei:Mijn ervaring is dat de Kaap Lopez vooral bovenin de bak te vinden zijn. Maar dat kan komen door de dominante bezetting die ik beneden in de bak heb.
MarlonnekeW zei:Bedankt voor de tip met de filterwat! Daar ga ik zeker naar kijken.
De citroentetra had ik ook op mijn lijstje staan (best hoog zelfs), maar in de winkel werd deze afgeraden omdat hij toch wat groter zou worden dan b.v. de fantoomzalmen en dan zou 80 cm toch te klein zijn (?).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.