Fozzy
Well-known member
Avond.
Welterusten dan maarAvond hier is de energie van mn apple watch 0,0. Oftewel leeg. Mijn energielevel is nog 5% na een lange dag. Dus wij gaan op tijd aan de lader.
Niet even een powernap doen?Gmiddag, kleine oogjes nu door dat vroege opstaan. Dus de middag doorkomen zonder veel inspanning. Net naar Duitsland gereden om de tank vd auto te vullen. Het loont nog steeds.
Middag. Nog een uurtje werken zo. En dan een paar honderd shirts bezorgen bij een klant onderweg richting Groninger stadspark voor een concert vanavond.
Veel plezier vanavond!Middag. Nog een uurtje werken zo. En dan een paar honderd shirts bezorgen bij een klant onderweg richting Groninger stadspark voor een concert vanavond.
Wat heb je voor boek een goed huisje gegeven? 😉Middag. Vallen er hier zomaar een paar druppels uit de lucht. Even bij de kringloop geweest en een boek geadopteerd
Ik heb steeds meer moeite om op het forum te komen, laden duurt heel lang en foutmeldingen.
Veel plezier! Ben vorig jaar bij ze geweest en vond het geweldig!Middag. Nog een uurtje werken zo. En dan een paar honderd shirts bezorgen bij een klant onderweg richting Groninger stadspark voor een concert vanavond.
Hahaha zo herkenbaar. Ben ook zo "hebberig" als het om boeken gaat. Alleen bij mij geen stapels natuurlijk omdat alles digitaal is.deze komt op de zeeer grote stapel 🙄 Dit is deel 5, heb 2 gelezen en 3 ook al eens gevonden. Wordt dus ergens rond 2039 dat ik deze lees![]()
Bekijk bijlage 397211
En momenteel deze aan het lezen.
Bekijk bijlage 397212
Mogge, gaat je deur naar binnen open dan? Anders kun je er niet uit.Goedemorgen. Het weekend staat weer voor de deur!
Dat is nog eens wat anders dan met de deur in huis vallen.Moest door het raam naar buiten....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.