Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedenavond, wij volgen ook het voetbal maar niet heel fanatiek. Ben dus weer terug van weggeweest ( nou ja, niet helemaal, maar toch…). Heb nog steeds 2 bakken, de Sluiers en de Slakkenbak. En een moerasbakje met vleesetende plantjes en een Jungleterrarium met een Juweelorchidee en 2 varens. Zonder dieren😀

Avond hier is de energie van mn apple watch 0,0. Oftewel leeg. Mijn energielevel is nog 5% na een lange dag. Dus wij gaan op tijd aan de lader.

Gmiddag, kleine oogjes nu door dat vroege opstaan. Dus de middag doorkomen zonder veel inspanning. Net naar Duitsland gereden om de tank vd auto te vullen. Het loont nog steeds.
Niet even een powernap doen?

Middag. Nog een uurtje werken zo. En dan een paar honderd shirts bezorgen bij een klant onderweg richting Groninger stadspark voor een concert vanavond.

Middag. Vallen er hier zomaar een paar druppels uit de lucht. Even bij de kringloop geweest en een boek geadopteerd :DD
Ik heb steeds meer moeite om op het forum te komen, laden duurt heel lang en foutmeldingen.

Middag. Vallen er hier zomaar een paar druppels uit de lucht. Even bij de kringloop geweest en een boek geadopteerd :DD
Ik heb steeds meer moeite om op het forum te komen, laden duurt heel lang en foutmeldingen.
Wat heb je voor boek een goed huisje gegeven? 😉

• Leuk
Waarderingen: Drup
Middag. Nog een uurtje werken zo. En dan een paar honderd shirts bezorgen bij een klant onderweg richting Groninger stadspark voor een concert vanavond.
Veel plezier! Ben vorig jaar bij ze geweest en vond het geweldig!

Wat heb je voor boek een goed huisje gegeven? 😉
deze komt op de zeeer grote stapel 🙄 Dit is deel 5, heb 2 gelezen en 3 ook al eens gevonden. Wordt dus ergens rond 2039 dat ik deze lees :DD :DD
20260701_183327.jpg

En momenteel deze aan het lezen.
20260701_183353.jpg

deze komt op de zeeer grote stapel 🙄 Dit is deel 5, heb 2 gelezen en 3 ook al eens gevonden. Wordt dus ergens rond 2039 dat ik deze lees :DD :DD
Bekijk bijlage 397211

En momenteel deze aan het lezen.
Bekijk bijlage 397212
Hahaha zo herkenbaar. Ben ook zo "hebberig" als het om boeken gaat. Alleen bij mij geen stapels natuurlijk omdat alles digitaal is.
Ik heb meer eigen boeken dan dat ik ooit lezen kan. Ik ben wel selecetiever geworden in wat ik download bij Bookchoice en ik moet zeggen dat ik de selectie al een half jaar erg tegen vind vallen.
Dat hoor ik van meer kanten. Dus of ik het abo nog een keer verleng weet ik niet. Maar ik vrees dat ik in 2039 nog lang niet alles gelezen heb LOL

Hier zit ik nog even op mijn telefoon voor het slapengaan. Ik vroeg een tijdje terug aan ChatGPT om wat tips over mijn kamerplanten en tuin. Nou, de adviezen vliegen om je oren… Ben vooral met mijn (geërfde) orchideeën bezig trouwens. Ik wens jullie welterusten, morgen weer werken😀

Goedemorgen samen, wat een heerlijk koel begin van de dag.

Middag, bijkomen van concert gisteravond. Waren om 1u thuis en om kwart over 6 ging mn wekker om een paar uur te werken tot 12u. Dus de hele middag doe ik niks meer, beetje horizontaal op de bank ofzo.
40.000 mensen waren erbij gisteravond. Wij stonden rechts van het witte tentje ergens op het veld.
Wat een energie die lui. Geweldig concert.

Goeienavond! Lekker in de tuin gezeten vanavond. Morgen weer gasten voor het weekend, dus dan is het weer druk genoeg.

Goeieavond, gelukkig al enkele dagen normale temperaturen om te slapen
1000030078.jpg

1000030080.jpg

1000030084.jpg

Laatst bewerkt:
Goeienavond. Het wordt hier al weer goed warm in de tuin

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan