Cornelius
Well-known member
moghu
Warm?Moge Albert, Hier 4 warme dagen zie ik vanaf morgen van 28 of hoger maar tegen het weekend alweer verkoeling en zo n 23 graden en dat is prima te doen.
Maar snel morgen weer de coolers aanzetten boven de nano.

Nou hier niet hoor, hier blijft het nog een week erna tussen de 25 en 28. Maar ik ga me gewoon koest houdenMoge Nicole en het zijn maar een paar warme dagen hoor en dan weer een aangename 22 zie ik.
Dan is de zomer ook voorbij en dan staat de herfst op de stoep![]()

Lekker snacken bij de waterkant dusBeetje maden en wat voer gehaald

Word je daar niet lek geprikt door de muggen?Zo, en nu ff in de ruststand, was warm in de auto naar de hengelsportwinkel. Beetje maden en wat voer gehaald.
Vanavond lekker een par uur aan de waterkant na het eten.
Nee dat valt wel mee. Vannacht was ie vervelender van half 1 tot half 3….😡😡Word je daar niet lek geprikt door de muggen?
Ja nou je het zegt, muggen inderdaad (momenteel?) minder. Een egel binnen en naar buiten brengen OK, maar een kikker... Wat vond Sky van de ongenode gasten?Valt me op dat we hier dit jaar amper muggen hebben. Buiten geen last van en ik denk dat we hooguit 3-4 in huis hebben gehad.
Mieren zien we hier ook weinig.
Enige wat we laatst in huis hadden met de deur open was een egel die ik de dag erna pas ontdekte omdat ie bij de printer omhoog wilde klimmen en de dag daarna een kikker die ik moest vangen.
Inderdaad hier ook weinig muggen en dus ook geen extra snack voor de vissen met warme weer als afdekkap op een kier open staat.Valt me op dat we hier dit jaar amper muggen hebben. Buiten geen last van en ik denk dat we hooguit 3-4 in huis hebben gehad.
Haha Sky staat er alleen maar dom naar te kijken. Ach in de tuin huppelt er vaker een en die pak ik dan en breng hem naar de sloot aan de voorkant.Ja nou je het zegt, muggen inderdaad (momenteel?) minder. Een egel binnen en naar buiten brengen OK, maar een kikker... Wat vond Sky van de ongenode gasten?
Dan heb je weer een goede daad verricht die dag.Haha Sky staat er alleen maar dom naar te kijken. Ach in de tuin huppelt er vaker een en die pak ik dan en breng hem naar de sloot aan de voorkant.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.